Onkohan mahdollista korjauttaaa rattaita jotenkin,

Vierailija

meillä räjähti käsiin jo kylläkin vanhat, mutta ihan toimivat abc-design 4W special air- rattaat, työntöaisa meni poikki että pätkähti, onkohan kukaan joutunu korjauttaan rattaita/vaunuja samasta syystä? Viel tarvittais kulkupeliä jonkun verran, mutta uusia en enää kyllä osta. Mahtaakohan tollasia aisoja saada varaosina? Tätä kysyn nyt näin illalla / yöllä, aamulla soittelen vaunuliikkeet läpi, mutta jospa jollain ois kokemusta asiasta? Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija

työntöaisassa ei saisi roikottaa mitään ylimääräistä. Ei siis hoitolaukkua työntöaisaan. Eikä kannata työntää vaunuja kauppakassi kädessä, jolloin se paino välittyy työntöaisaan.

Mulla hajosi abc-kuomurattaisen työntöaisan muoviosa, kun kesällä ostin sellaisen isomman amppeliorvokin ja laitoin sen työntöaisaan roikkumaan kotimatkan ajaksi. Rattaat oli muutaman kuukauden vanhat.

Onnekseni sain rattaiden jatkuvan vinkumisen (rasvauksista huolimatta) takia vaihdettua ne takuussa toisen merkkisiin rattaisiin, joten se työntöaisa ei ehtinyt mun käytössä kokonaan katketa.

Vierailija

ja rätsis, irtipoikki lähti just siitä nivelen kohdasta, muoviosa halkesi. Ja takuu tietty aikapäivää sitten loppu, muuten ovat uskollisesti palvelleet meitä ja nyt sit on luovuttava, jos pappa ei saa korjattua. -ap-

Vierailija

Eikä ole edes kuin vähän yli kaksi vuotta vanhat ja hyvin kohdellut!

Aliarvioivatko vaunujen valmistajat asiakkaitaan vai miten nuo noin huonolaatuisia ovat?!?

Vierailija

ei vastausta mutta sama ongelma. mun siskolla emmaljungan ratasosa lysähti kasaan. etsinyt varaosia tai uutta runkoa, ei ole löytynyt kirppareilta tms, näyttäs tulevan halvemmaksi ostaa käytetyt kuomurattaat tms, kuin ruvet akorjauttelemaan tai löytämään mistään uutta ratasosaa.

Vierailija

(värit kuin postinkantajien tamineissa) Tarvinnee rimpautella huomenna ja sit kääntyä papan puoleen, josko saattaisi osata saada aikaan jonkinlaisen taivutetun putkenpätkän aisaksi, että selvittäis tää talvi, sit saa kärryt lentää kaatopaikalle. Miksi noin heppoisia juttuja tehdään??? -ap-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat