Pelkään miestäni, hän on hyvin tempperamenttinen ja on lyönyt minua.

Vierailija

Miten voisin lopettaa tämän varpaillaan olon?

Kommentit (8)

Vierailija

Olen väkivaltaisesta suhteesta selvinnyt 35v nainen. Kehoitus jättämään on vaikeaa kuultavaa siksi että se muistuttaa pelosta. mitä mies tekee jos sen jättää. Tappaako?

Kuuntelin aikani tappouhkauksia, kunnes olin lopulta niin alistettu että ajattelin että minun on ihan sama vaikka kuolla kuin kitua siinä suhteessa. Elämälläni ei ollut enää arvoa. Näin alas joutuminen kääntyi sitten voitoksi. Kun rohkeutta lähtemiseen ei enää tarvittu, otin lapset kainaloon ja lähdin. Ja kas kummaa, mies jätti meidät rauhaan!!

Vaikka minulla meni näin hyvin, on paljon niitä naisia jotka eivät ole olleet niin onnekkaita kuin minä. Suomessa kuolee joka vuosi n. 30 naista perheväkivallan seurauksena. Kaikkein kriittisin kohta suhteessa ja jolloin kuolemia tapahtuu on ero. Ennen tai sen jälkeen.

Ole ap varovainen. Älä hyväksy tilannettasi enää, tee asialle jotain, mutta hallitusti. jos mies latelee uhkauksia tyyliin: tapan sinut/lapset jos lähdet, niin silloin et lähde ilman apua. Apua saa poliisilta turvakodista tai vaikka sukulaisilta.

Vierailija

hän on lyönyt. Ei näe itsessään mitään vikaa. Psykologi ei saa häneen mitään " otetta" ja muutenkin nuo tukitoimet musta mättää. Tuntuu kuin kohtelisivat mua kuin jotain vammaista vaikka minusta se jolla joku vamma on on mieheni. Minua siis hoidetaan mieheni jää hoitamatta. Kummallista toimintaa.

Vierailija

Uhraatko elämäsi miellyttääksesi toista? Sitäkö haluat? Ihmisen tempperamentilla ja väkivaltaisuudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Viisas mies (nainen) EI lyö,olkoon vaikka kuinka räiskyvä persoona...

Hae apua jos todella haluat päästä tilanteesta eroon.

Vierailija

että repikää siitä ja aina se vähän vaivaa, että koskahan taas, mutta en mä silti jssap kirjoittelis enkä toteuttais. Asiat on niin monimuotoisia rakkaat siskot.

Vierailija

Ja millaista alistuvaa naisen mallia te itse opetatte? Oletteko todella sitä mieltä ettette ansaitse parempaa parisuhdetta ja rauhallista oloa kotonanne aina, kaikissa tilanteissa. Ja eikö edes teidän lapset ansaitse turvallista ympäristöä?

Hakekaa apua!

Yksikään fiksu ja henkisesti hyvävointinen mies tai nainen ei hakaa tai alistu hakkaamiseen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat