Vierailija

Siis kostaakseen. Suuremmalla voimalla ja vihalla.

Sivut

Kommentit (28)

Jos olet verbaalisesti lahjakas ja terävä ja miehen hermo menee sinun kuuntelussa, hän voi valita, kuunteleeko vai lähteekö pois. Jos kuuntelee, silloin kanssa kuuntelee, mutta ei lyö.

Miehen aggressiivisuus ei johdu huonoja malleja tarjoavasta kasvuympäristöstä. Hänen vanhempiensa suhde tuntuu tosin perustuvan dominoivalle isän ja alistuvan äidin yhteiselolle. Tasapainoa ei pidetä yllä nyrkein, tietääkseni. Ongelmat kumpuavat kuulemma koulukiusattuna olosta. Ettei itse uskaltanut tuolloin lyödä takaisin.

Mieheni syyttää minua siitä, ettei minulla ole tervettä itsesuojeluvaistoa. Minä taas syytän häntä siitä, että hän ei osaa " kävellä" tilanteista ulos. Meistä kumpikaan ei riitatilanteissa osaa toimia toisen toivomalla tavalla. Minä olen kuulemma se, joka pakottaa miehen seinää vasten. Ruuvaan ruuvia viimeiseen kierteeseen asti.

valkeni, että appi " sivaltelee" anoppia suuttuessaan. Mikä oli miehestä ihan normaalia: tokihan isä läimäyttää äitiä, kun äiti " on niin paha suustaan" . Juu, ei mitenkään liittynyt kotoa opittuihin malleihin.

Tiedän, että tilanteet karkaavat käsistä entistä helpommin ja tilanteet raaistuvat. Koin ensimmäistä kertaa sen miltä tuntuu olla kuristusotteessa. Pelottaa.

Minua ei ollut koskaan kukaan ennen miestäni lyönyt. Hän taasen puolestaan on edelleenkin sitä mieltä, että " itsepä kerjäsit" . Hänestä kun on ihan ok lyödä, jos ei " muuten usko" . Minä katselin sitä vuosikausia ja tulin järkiini vasta kun mies löi murrosikäistä tytärtäni. Herää sinä aikaisemmin, joohan?

Kyllä mullakin käy välillä mielessä, että " voi kun voisin tintata tuota" , mutta en minä tinttaa -- normaalisti ihmisellä on jonkinlainen esto toisten satuttamiselle. " Kieroon" kasvaneella (onpas korni ilmaisu) tätä ei ole. Uskomattominta on, että sitten vielä uskoo lyömisen vian olevan lyödyssä, jolla ei ole " normaalia itsesuojeluvaistoa" . No, sellaista ei kehity, jos kasvaa normaalin lapsuuden normaalissa perheessä, jossa ei ole tapana lyödä muita vaikka kuinka vituttaisi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat