Mika mun mieheen on mennyt, kun on alkanut tuuppimaan ja tonimaan hermostuessaan? Vauva valvottaa ja hermot kireellea, mut ei ennen oo, yhe...

Vierailija

Kommentit (8)

Vierailija

oikeuta tönimään tai tölväisemään.

Käskekää niitä miehiänne vaikka ärjäisemään, mutta kädet taskuun silloin kun ne uhkaa heilahdella! Unideprivaatio on hoidettava, mutta se ei hoidu äitiä muksimalla.

Hoitoon keskusteluihin ja muualle nukkumaan jos mies on noin herkkänahkainen.

Meillä mies valvoo tytön kanssa öisin, vuorottelemme, menee duuniin, hoitaa senkin, huolehtii vielä minustakin. Ja niin se kuuluukin: miehen pitäisi olla SE VAHVEMPI LENKKI.....

Vierailija

vauvan valvottaminen hermostuttaa enemmän. Ei mies silti ole keneenkään käsiksi käynyt. Niinä öinä kun minä olen saanut nukkua, olen herännyt vain mitä lempeimmällä äänellä lausuttuihin kirosanoihin.

Kun makuuhuoneesta kuuluu " helvetin apina, voisit jo nukahtaa" sellaisella äänellä, joka kuitenkin on täynnä rakkautta niin onhan se tosi kornia. Olen kyllä huomauttanut, että voisi karsia moiset jutut ennen kuin tyttö alkaa ymmärtää puhetta. Tällä hetkellä oleellista taitaa olla kuitenkin se äänensävy.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

oikeuta tönimään tai tölväisemään.

Käskekää niitä miehiänne vaikka ärjäisemään, mutta kädet taskuun silloin kun ne uhkaa heilahdella! Unideprivaatio on hoidettava, mutta se ei hoidu äitiä muksimalla.

Hoitoon keskusteluihin ja muualle nukkumaan jos mies on noin herkkänahkainen.

Meillä mies valvoo tytön kanssa öisin, vuorottelemme, menee duuniin, hoitaa senkin, huolehtii vielä minustakin. Ja niin se kuuluukin: miehen pitäisi olla SE VAHVEMPI LENKKI.....

Vierailija

Lohduksesi voin sanoa, että se on ohimenevää, ainakin meillä oli. Naiset osaavat purkaa kiukkunsa huutamalla ja vittuilemalla, miehillä tekee mieli vähä tönästä jotta menee viesti varmasti perille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat