Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo, vähän hassu juttu...

Vierailija

Meillä katoilee tavaroita. Joo, mä tiedän, että se ei ole outoa vielä, ja olen itse melko huolimaton, mutta kun välillä niitä tavaroita katoaa sananmukaisesti JÄLJETTÖMIIN.

Eka tapaus oli mun silmälasit. Ne oli pikkusen rikki tavallaan, niin, että niistä lähti toinen linssi irti. Sitten kerran sitä linssiä ei löytynyt mistään ja mä hain sitä kuin hullu, koska saan kamalat päänsäryt jos yritän lukea ilman. Parin kuukauden kuluttua olin kumartuneena sängyn viereisen yöpöydän viereen ja se linssi vaan tipahti " jostain" , höh.

No ei siinä mitään, olin tyytyväinen tietty kun löyty. Sitten ne koko lasit katosi ja taas niitä haettiin niin maan helvetisti, ilman tulosta. Mulla ei ollut varaa tuolloin uusiin ja sain vaan totutella olemaan ilman. Sitten noin vuoden kuluttua kävelin yhtenä päivänä makkariin ja ne lasit oli siinä sängyn alla näkyvissä! Ihan yhtäkkiä.

En sitten alkanut enää käyttää niitä, kun sitten särki päätä jos niitä piti.

Laitoin ne vaan kaappiin tai johonkin. Sitten muutimme, ja noin vuoden uudessa talossa asuttuamme teimme ison remontin, missä sänkymme oli välillä ihan osissa. Vähän sen jälkeen kun remontti oli saatu päätökseen, kävelin uuteen makkariin ja yllätys: silmälasini olivat siinä päiväpeiton päällä sängyllä. Se oli ihan omituista uskokaa!

Ja meillä on lapsi, mutta aivan liian pieni ollakseen selityksenä, eli olisi ottanut ne ja laittanut sängylle tms.

No sitten pari kuukautta sitten pesin vessaa. Mulla on aina tietty erikseen vesasariepu, jolla en pyyhi muuta kotia. Pyyhin siinä jotain sitten ja laskin rätin kädestäni ja menin hakemaan saunasta lisää pesuainetta, sauna on siinä vieressä. No se oli viimenen kerta kun sitä rättiä näin. Voi kuulostaa tod. naurettavalta, mutta se oli mun vika riepu ja kaupat kiinni, ja oli tärkee saada siivotuksi, joten otti päähän kovasti. Kun mä en vaan tajua mihin se riepu joutui sen viiden sekunnin aikana! Sitä ei vaan löytynyt enää!

No jos et ole vielä kuollut nauruun niin tässä viimeisin juttu: Tänään tullut seiska (joo, noloa, meille tuli seiska muutaman kuukauden, senkin jouduin nyt sitten myöntämään...)on kadonnut. Katsotaan siitä aina tv-ohjelma, ja yhtäkkiä sitäkään ei löydy mistään. (oi, lakkaa nauraminen...). Voi kyllä olla , että löytyy, mutta en osaa kuvitella mistä enää.

Ja SIKSI nyt tän hullun tarinan tänne vuodatan. En kehtaa kauheesti tämmösiä selittää tuolla IRL, ymmärtänette:)

Älkää nyt sanoko mitään ilkeää, tää kuulostaa ihan pimeeltä tiedän, mutta on se kumminkin vähän outoa.

Kommentit (7)

Vierailija

Ja vieläpä likinäköinen ja hajamielinen kotikummitus, joka lainailee silmälaseja ja unohtelee niitä sitten ympäriinsä, varastelee riepuja nenäliinakseen ja lukee Seiskaa... ;)

Vierailija

Siellä on varmaan ainakin 50-100 sukkaa (5h perhe ja kaikilta on sukat aina kadoksissa joten pitää ostaa uusia) ja on sinne joutunut kaikkea muutakin, mm. kuulakärkikynät tuntuvat häviävän sinne alta aikayksikön. Aina välillä niitä sitten putkahtelee takaisin.

Vierailija

Muutimme uuteen kotiin ja minulla oli hyvin pakattuna öljyväri maalaus, aika arvokaskin

Varjelin sitä muuton ajan ja huolehdin että kulki muutossa ehjänä, sitten laitoin sen uudessa kodissa yhden kaapin sisälle.

Laitoimme tavarat paikoilleen ja minä naulasin kokoun seinälle tuota maalausta varten, mutta maalausta ei löytynytkään.

Kukaan ei ole ottanut sitä, ei laittanut roskiin ainoa havainto on se että nostin maalauksen kaappiin, ja hups se katosi.

Uudessa kodissamme olemme asuneet jo 4 vuotta mutta tuota maalausta ei ole löytynyt.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Muutimme uuteen kotiin ja minulla oli hyvin pakattuna öljyväri maalaus, aika arvokaskin

Varjelin sitä muuton ajan ja huolehdin että kulki muutossa ehjänä, sitten laitoin sen uudessa kodissa yhden kaapin sisälle.

Laitoimme tavarat paikoilleen ja minä naulasin kokoun seinälle tuota maalausta varten, mutta maalausta ei löytynytkään.

Kukaan ei ole ottanut sitä, ei laittanut roskiin ainoa havainto on se että nostin maalauksen kaappiin, ja hups se katosi.

Uudessa kodissamme olemme asuneet jo 4 vuotta mutta tuota maalausta ei ole löytynyt.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Uusimmat

Suosituimmat