ikäero

Vierailija

Mitä mieltä olette pariskuntien ikäerosta?Onko esim. 10 vuotta liikaa?Jos kyseessä kuitenkin ihan aikuiset ihmiset.Mietityttää kovasti...

Kommentit (10)

Vierailija

kuusi vuotta.

kuitenkin ennen miestäni seurustelin 16 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja huomasin että ainoa asia joka haittasi, oli se kun toinen saattoi kysyä että muistatko vielä sen, tämän ja tuon, enkä ollut moisista asioista kuullutkaan. suhteemme ei kuitenkaan kaatunut tähän vaan miehen sitoutumiskammoon.

ja olihan sekin hassua kun mies puhui " keski-ikäisesti" ja minä enemmän niin kuin nyt nuoret yleensä. aina joutui selittämään mitä sanoi juuri... " heitä bufu" " ai mikä?" mutta äkkiähän sitä oppii, puolin jos toisin.

vaan on sitä kyllä nykyisessäkin suhteessa, toinen kun oli armeijassa minun ollessani ala-asteella....

Vierailija

ja kyllä täälläkin on usein niin että mies tuntuu nuoremmalta juttujensa yms perusteella... :D ei ikäero meillä tunnu missään. alussa mies hiukan epäröi jos se vaikuttaa, mutta kummallakin kuitenkin samat haaveet yms elämässä. eri asia olisi jos toisella esim lapset jo hankittu, ja toinen haluaisi oman perheen vielä. mun miehen mielestä 10v alkaa olemaan kipuraja, mutta ite en ajattele mitään tuollaisia..jos rakastaa, ei iällä ole väliä.

Vierailija

päin? ;);)

Ikäero tasaantuu yksilöllisillä luonteenpiirteillä, arvomaailmalla ja asenteilla. Myös ihmisen henkinen kypsyys ei ole ikäsidonnainen, aikuisena siis.

Kyllä minä esim.meillä olen useinkin se kypsempi vaikka olen nuorempi. Ukko haihattaa kaikenmoista...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat