****HEINÄSIRKAT PERJANTAIHIN******

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta! Aloitan tällä kertaa kun meillä on ollut nettiyhteys poikki tiistaista saakka, onpa ollut piinaavaa olla poissa koneelta!

Tein tiistaina testin ja sain hennon plussan. Tosin kp oli vasta 29/28-35 ja testasin iltapäivällä. Onnittelut kaikille plussanneille!!!

Esikoinen nukkuu vielä ja aamupäivällä ois tarkoitus siivota. Vähän hankalaahan se on vuosikkaan kanssa mutta on se mukavampi aamusta hoitaa niin ei tartte sitten illalla miehen kaa siivota.

Väsymys kummasti on alkanut jo iskeä. Monena päivänä oon ottanut tirsat esikon nukkuessa päiväunia.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

ceire: Kyllä pahoinvointia voi olla muuhunkin aikaan päivästä kuin vain aamusta, toivotaan että olisi se pikkuinen siellä masussa syynä pahoinvointiin :D

maryanne: OIKEIN PALJON ONNEA TEILLE! :) Ihanaa, lisää heinavauvoja! Nyt pikaisesti tuonne Odotus puolelle, siellä on jo jos jonkinmoista pinoa kasattuna.

Viikonloppuna aikoi aika moni testata joten tulenpa täällä siis olemaan ja odottelemaan teitä mukaan tuonne Odotus puolelle :) <3

Vierailija

Täällä menossa kp 29/28-32. Aamulla kauppareissulla menin ja ostin testin. Äsken sen sitten tein ja negaa näytti :( Ei taida tulla meille vauvaa heinäkuussa... Harmittaa niin pirusti, kun oviksenkin olin muka tuntevinani kp 13. Toisaalta, eka yrityskiertohan tämä meillä vasta oli, mutta silti on mieli nyt kyllä ihan maassa. Jotenkin sitä oli niin " panostanut" tähän ekaan kiertoon... Esikoista yritettiin yli vuosi, toivottavasti tätä pikkukakkosta ei kuitenkaan ihan niin kauaa tarvis odotella... No, ens kierrossa otan ovistestit käyttöön, niin nähdään ovuloinko edes. Parempaa plussaonnea muille ja vielä kerran Suuret Onnittelut jo plussanneille :)

Vierailija

Onnea Nellariina! Onnea Sassa!

Ihana kuulla toisten plussauutisia... antaa toivoa itsellekkin! Vaikka myönnettävä on, että hieman kateellisena täällä niitä lueskelen. Itsellä menossa kp 25/27-31. Vielä pitää malttaa hetki pysyä poissa testien ääreltä.

Nellariina, aika tarkan raskauden keston saat laskettua Oulun laskurilla (se ottaa huomioon kierron keston):

http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

Nyt voisi malttaa vielä hetken tehdä töitä. Onneksi meidän tyttö menee viikonlopuksi vanhempieni luokse hoitoon, joten saadaan miehen kanssa taas kallisarvoista laatuaikaa!

Palataan asiaan,

Hanna

Vierailija

Mä täällä kärvistelen ja pelkään vain sitä pahinta, onneksi ainakin vielä tänään oli valkovuotoa aika runsaasti, se pitää edelleen toivoa yllä, *huokaus*

Siis kp31/34-48 ja en tiiä testaanko lainkaan nyt viikonloppuna, pettymään joutuu kuiteskin :(

Mutta +++++tuulia kaikille nyt viikonlopputestaajille!!!

Vierailija

Täällä kp25/28 ja eilen ja tänä aamuna tuli todella huono ja heikko olo kun päässy syömään heti ylös noustuani. Raskaanako?? Voi kun oisinkin. Mullahan on ollut kauheet pahoinvoinnit kahdessa raskaudessa. Melkein koko raskaus ajan. Eilen illalla taas menkka kivut yllätti kuten toissa iltana, mitä lienee sit enteilee??

Onnea kaikille plussanneillle ja se jatkukoo!!

Voimia ja halauksia niille joille täti on kurvannu lähipäivinä!

Vierailija

nyt jo kolmatta päivää. Ekana päivänä itketti, mutten itkenyt, tokana eli eilen olin vihanen ja sitten itketti ja tänään oon ollut masentunut ja agressiivinen. Että Onnea vain tolle ukolle, joutuu kestämään näitä mun mielialojani :/ Ei oo siis mitään syytä näille puuskille, ellei sitte jostain hormonivaihteluista johdu =) Tai normaali syysmasennus.

Onko muilla mielialat heitellyt? Pillereiden lopetuksen jälkeen tai nyt vaan muuten?

Edelleen toivon paljon plussia muille ja itellekin! Hyvää viikonloppua, vaikka täällä ei niin hyvä olekaan...

Vierailija

jes tuli haamu!! mutta yritän pysyä jalat maassa kun olen nuita haamuja aconella enneski saanut ja ei ole pahemmin oireita eikä valkovuotoa.. tissit vähä arat ja äksy oon ja finnejä satelee.. voi olla myös menkkaoireita nyt siis kp35/38 ..nyt jännittää!!!! JA ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!:O)

Vierailija

Molemmat antoi saman eli menossa on nyt rv 4+1 ja laskettuaika olisi 6.7.2006!! Vauviksen laskuri antoi saman la:n kun tein juuri niin kuin Jenni sanoi.

Mutta nyt hommiin, koko päivä mennyt ihmetellessä :))

nellariina rv 4+1 (ihana laittaa noin)

Vierailija

Vuoto alkoi illan aikana ja nyt sitten harmittaa :( Meille ei heinävauvaa tule. Ei muuta kuin uuteen yritykseen.

Kolme kiertoa on yritetty ja tämä oli se " paras" yrityskierto. Ja odotukset sen mukaiset.

Mitenkäs Tarun testit? Samoissa kun mentiin :)

Onnea vielä uusille plussanneille!

Plussatuulia lähettelee Terhi

Vierailija

Toisella kuulla tuntuu pidemmältä kuin rv 4+ ;)

Pahoittelut negan testanneille :(( mutta muistakaa että ei kannata luopua toivosta ennenkuin ne menkat alkaa. Itsekin testasin negan vielä toissa päivänä, eilen en testannut ollenkaan kun olin täysin varma tädin tulosta.

Vierailija

No niin, aikaa taas pinoutua tänne kun mies lähti töihin ja itse vietän sairaslomaa... Ja täällähän on ehtinyt tapahtua vaikka mitä; ihanaa lukea positiivisia uutisia, jospa niistä saisi hieman itsellekin plussasäteitä. Tosin alkaa olla aika epätoivoinen olo tällä hetkellä, kp31/27-31 ja koko ajan sellainen olo, että täti pääsee yllättämään vielä tämän päivän nimissä. Huomenna meinasin testailla, jos enää aihetta(keskiviikkona testasin negan, joten odotukset ei kovin korkealla).

Voimia kaikille piinailijoille, yrityksen iloa ovistelijoille ja vielä kerran onnitteluni plussanneille!!!

Plussa++++onnea kaikille!

Vierailija

jännittää tää odottaminen. Nyt kp 26/28, eli muutama päivä enää kärvistelyä epätietoisuudessa. Tai oikeestaan mun kierto heittelee 28-40, mutta me oletettiin kierto 28 pituiseksi, ja ajoitettiin pupuilut sen mukaan, kun mun kiero on viimeaikoina tai synnytyksen jälkeen oikeastaan sen mittaiseksi useimmiten jäänyt....

Jännittää ihan kamalasti. Vaikka järki sanoo, että tolla taktiikalla en voi olla raskaana, mutta ihmeitä tapahtuu aina välillä... ja oireetkin viittais kovasti siihen... Tai sit mulla on jo 10 päivää kestänyt mahatauti, kun kokoajan on vähän yökki olo. Ei okseta, mutta on sellanen höntti paha vellova olo.

Huh.

Onnea kamasti plussanneille! Oli ihana lukea teidän plussista! Lopuille pahoittelut tädistä tai jaksua piinaviikon odottamiseen! Se on kyllä kumma vaikka muuten aika lentää niin nyt kun tahtois se sitten matelee.....

Vierailija

Omaa napaa: Rintoja aristaa vähän, mutta se on normaalia mulla ennen menkkojakin. Tällä kertaa tosin ovat turvonneet (ei meinaa rintsikat sopia..) ja nyt yllätti pahoinvointi. Kun ensimmäistä nyytiäistä vasta yritellään, ovat raskausoireet vähän hämärän peitossa.. Eli voiko raskauteen liittyvä pahoinvointi tulla mihin aikaan päivästä vaan?

Kp 29/30-32, jonkun verran alkaa olla jo odotusta täällä päin.. :)

Vierailija

Omaa napaa: Rintoja aristaa vähän, mutta se on normaalia mulla ennen menkkojakin. Tällä kertaa tosin ovat turvonneet (ei meinaa rintsikat sopia..) ja nyt yllätti pahoinvointi. Kun ensimmäistä nyytiäistä vasta yritellään, ovat raskausoireet vähän hämärän peitossa.. Eli voiko raskauteen liittyvä pahoinvointi tulla mihin aikaan päivästä vaan?

Kp 29/30-32, jonkun verran alkaa olla jo odotusta täällä päin.. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat