Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Elämä muuten mallillaan. Mies ei juo eikä rellestä, kolme ihanaa lasta, mukava koti, vietämme paljon aikaa perhellä ja kaikki pitäisi olla kunnossa. Mutta miehelle ei yksi nainen riitä millään.

Kommentit (9)

No et ole ainut. Netin seuranhakupalstat on täynnä ihan tavallisia varattuja perheellisiä miehiä jotka etsii seksiseuraa. Tosin varmaan suurimman osan vaimot ei tiedä miehensä harrastuksista...

Minulla, miehellä, on ollut ns vispilänkauppaa kahden varatun naisen kanssa. Kyllä he ns. siviilissä ovat sitä mieltä että pettäminen ei ole oikein.

Miehet ovat vain tässäkin asiassa paljon rehellisempiä, pettämistä tapahtuu muuten yhtä paljon molempiin suuntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siinä se kysymys siis tulikin jo =) Aina puhutaan miesten tekevän sitä sun tätä ja pettävän jne.. mutta onko naisilla kokemuksia pettämisestä?

Olin pari kymppisenä vuoden toinen nainen. Silloin tällöin miehellä oli oikeasti aikaa minulle ja meillä oli oikein hauskaa yhdessä. Pääasiassa hän kävi vain panemassa minua. Kun sitten ryhdyin pikkuisen pitämään puoliani, mies vaihtoi toiseen.

Jos mies pettää, niin sehän tarkoittaa ettei hän arvosta minua eikä halua kanssani pysyvää, onnellista suhdetta. Tällaisessako miehessä minun pitäisi roikkua loppuelämäni???

Kertaluontoisen erehdyksen antaisin varmaan anteeksi, jos mies katuisi syvästi ja hakisi itselleen apua.

Lainaus:

Mistä sitä pitää hakea? Meinaatko, että pitkissäkin terapioissa pitää käydä?

N36

Mutta sitä mieltä olen, että jos mies tai minä - kumpi vain - hairahtuisi pettämään niin kyllä se olisi VAKAVAN itsetutkiskelun paikka. Jos nyt ei pitkään terapiaan lähde, niin vähintään käy muutaman kerran juttelemassa psykologin, papin tms. kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat