Täähän on yleismaailmallinen ilmiö, että mielestään timmit ja vetävät sinkut

Vierailija

pitää aviossa tai avossa olevaa salarakasta ja sitten säälittelee näiden vaimoja kun ne on niin plösöjä tmv.

Se hiton laulu: Don' t you wish your girlfriend was.....

Säälittävä veisu.

Kommentit (7)

Vierailija

meillä se on vaiettu juttu. Mutta turha säälitellä kumpaakaan osapuolta. Sinkku kadehtii vakiintuneen liittoa ja puoliso kadehtii sinkun vapautta. Mies siinä vaan välissä saa herkut kummastakin pesästä. Mitä tästä opimme?

Vierailija

vaimo (mallinmitoissa) tosin reilut 10 vuotta minua vanhempi mutta eihän se ikään katso. Itsekin olen aika hyvännäköinen, hoikka mutta silti naisellinen.

Mieheni on kiltti ja suloinen mutta toivoton sängyssä. En sääli häntä kuitenkaan, hänen vahvuutensa ovat muualla kuin makuuhuoneessa.

Mitäs tästä sanotte?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

vaimo (mallinmitoissa) tosin reilut 10 vuotta minua vanhempi mutta eihän se ikään katso. Itsekin olen aika hyvännäköinen, hoikka mutta silti naisellinen.

Mieheni on kiltti ja suloinen mutta toivoton sängyssä. En sääli häntä kuitenkaan, hänen vahvuutensa ovat muualla kuin makuuhuoneessa.

Mitäs tästä sanotte?

Vierailija

Nimenomaan..niin. Tulispa joku tännekin palstalle joskus kertomaan moisesta. Mutta aina niiden mielestä salarakkaan vaimokkeet on kamalia plösöjä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat