**PERJANTAIPINOON HELMENKANTAJAT!**

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (13)

Vierailija

Mua vaivaa kanssa unettomuus, siksi olenki pinoa aloittelemassa vaikka saisi vielä nukkua tytön kanssa. heräsin ylös jo 6.30 miehen seuraksi kun lähti töihin ja keitin hänelle kahvit. öisin heräilen monta kertaa ja on vaikea löytää sopivaa asentoa. ei enempää valituksia, täytyy yrittää kuitenkin nauttia tästä raskaudesta kun se taitaa jäädä viimeiseksi. mies haluaa lapsiluvun jäävän kahteen ja en itsekään ole varma haluaisinko enempää lapsia. toki se saattaa vielä mieli muuttua molemmilla.

Pakkastakin näyttää olevan -6astetta! hrrr.. miten kymä. mulla on neuvola tänään 9.40 tulen sitten kertomaan neuvola kuulumisia illalla tai huomenissa jos en tänään muista/kerkiä enää. lähdetään kaverin kanssa shoppailee tavaroita isyyspakettiin.. mennään selloon, en olekaan ennen käynyt siellä. saapi nähdä tarttuuko mukaan taas vauvan vaatteita, keskiviikkona sorruin heti ostamaan yhden bodyn ja puolipotkarit pojalle, meillä kun on vaaleanpunaista melkein kaikki vauvanvaatteet. laitoinkin ison kansan tytönvaatteita myyntiin huuto.nettiin. Niillä rahoilla sitten pojalle uusia vaatteita.

Kiitos muuten Pikrille poikaonnitteluista! itse olen vieläkin vähän hämmentynyt että siellä oikeasti asuataa poika, jotenkin sitä kuitenkin kuvitteli että samalla kaavalla mennään ja tyttö syntyy. ihana yllätys silti! vaikka typy olisi ollut yhtä ihana! Nimiä ollaan nyt hieman pähkäilty mutta tulosta ei olla saatu aikaan. voi olla jo kysyttykin mutta mennyt multa ohi eli onko muilla jo nimet valmiina?

Kummeista oli ainakin kysytty: meillä ei ole vielä valittu kummeja. tytölle niitä siunautui kokonaiset 5kpl! ja nyt pitäisi pojalle kehittää sitten tasapuolisuuden nimissä myöskin lähes saman verran. haluaisin kummeiksi sellaisia ihmisiä jotka aidosti olisivat kiinnostuneita yhteydenpidosta lapseeni. tosin olemme ajatelleet yhdeksi kummiksi ruotsissa asuvaa mieheni pikkuserkkua jota näemme pari kertaa vuodessa mutta hän on todella lapsirakas ja luulen että ottaisi kummin pestin tosissaan. no aikaa on vielä päättää näistä asioista mutta on sitä taas kaikkea pohdittavaa..

Hoitotestamentista oli myös kysytty: miten se tehdään?? en ole koskaan ajatellutkaan asiaa ja nyt oikein alkoi syyllisyys painaa. olemme kyllä puhuneet asiasta mieheni kanssa ja olemme yhtä mieltä siitä että jos meille tapahtuisi jotain haluaisimme että lapset jäisivät mieheni vanhempien huostaan. joten voisiko joku kertoa miten se tehdään niin ehkä saisimme sellaisen vaikka aikaiseksi?

Ei kai muuta tällä kertaa. Pukeutukaa lämpimästi ja nauttikaa ensimmäisistä pakkaskeleistä! talvi tulee kovaa vauhtia ja se tarkoittaa sitä että helmikuuhun ei ole kovin pitkä aika enää!

Huomenna tarjoan kaikille virtuaali kakkukakkua ja kahvia synttärieni kunniaksi, neljäsosa vuosisata täynnä ja kolmekymppiä lähestyy kovaa vauhtia.. =)

Iloista perjantaita helmenkantajille!

Omeli + SuloElmeri 24+4

Vierailija

Tekis mieli tehdä enemmän kuin voi ja sekös harmittaa. Olen siivonnut jonkin verran, pessyt pyykkiä, järjestellyt kaappeja... Nyt täytyy hieman rauhoittua ja levätä.

Minäkin olen Tampereen tapaamiseen tänään vyörymässä. Ajattelin minäkin ensin käydä kaupoissa kierteleen, mutta jääköön nyt väliin kun olen niin kovasti jo uurastanut.

Massuun ei mitään kummempaa kuulu. Potkuja tulee paljon ja ne tuntuu välillä ylhäällä välillä alhaalla. Saas nähdä ymmärtääkö tämä tapaus kääntyä kun esikko ei sitä lainkaan tehnyt, putkahti maailmaan jalat edellä.

Taidan ottaa pienet nokoset ennen tapaamiseen lähtöä, jaksan sitten pölpöttää enemmän :)

Birdy

Vierailija

Olipa aamuruuhkaa, kaikki mattimyöhäset (minäkin...) liikenteessä....plääh.

JennaJanette: Emme tiedä kumpi on tulossa, mutta tyttöä odotellaan :)

Kiva kun täällä on muitakin" karvanapoja" , saadaanpa luomu karvaturkki massuun.

Mitenkäs teidän muiden vauvelit, onko jo jonkinlaista unirytmiä huomattavissa? Meidän piipero näyttä nukkuvan yöllä ihan tosissaan, mutta päivällä ollaan sitten liikkeellä senkin edestä :) Saapa nähdä muuttuuko asia sitten tulevaisuudessa. Tämä tyyli sopii kyllä mulle :)

Nyt pitää jatkaa töitä, kirjoittelen vielä myöhemmin jos ilmenee jotakin.

Ihanaa viikonlopun alkua kaikille!!!!

Sasuliini ja harjuherne 26 TASAN!!!

Vierailija

[b]Fassiloora:[/b]Oletko kokeillut magnesiumia suonenvetoihin? Mulla veti suonta kans aika " ihanasti" ja varsinkin yöllä, ennenkuin hoksasin alkaa syömään magnesiumia. Auttoi ainakin mulla. Apteekista ostin sellasia pureskeltavia, joita otetaan 1 päivässä. Kannattaa kokeilla jos haluaa vaivasta eroon :)

[b]Nimet:[/b] Meillä on muutama suosikkinimi, jotka tosin vaihtuvat vähän väliä. Miehellä lähinnä pojalle nimiä valmiina, koska ultran mukaan siis jeppe tulossa. Mulla on myös tyttöjen nimiä mielessä ja jotenkin niitä onkin helpompi keksiä.

Mukavaa illan jatkoa helmikset! JJ rv 25+3

Vierailija

Kiva kuulla Devilistäkin, olenkin miettinyt että missä piileksit. Täällä oli pari muutakin jotka kirjoittivat aluksi kovin ahkeraan, mutta heistä ei ole pahemmin kuulunut, kuten Pikkumyy ja Viipukka. Oletteko vielä kuulolla? Miten menee?

Mutta sitten, onkos kukaan tulossa Tamperelaisten tapaamiseen? Minä menen sinne ainakin päivystämään neljäksi, toivottavasti saan seuraa!

Mulla tökkii nyt tämä kirjoittaminen joten toivotan vain hyvät viikonloput niille keitä en tänään näe ja näkemisiin niille joita tänään näen :-)

Austen

Vierailija

Ihanaa, kun talvi tulee. Harmi vaan kun täällä ei ole vielä juurikaan lunta. Ajatella, että pian alkaa jo marraskuu! Helmikuuhun ei todellakaan ole enää pitkä aika.

Olo on ollut ihan hyvä ja sain jopa nukuttua viime yönä kiitettävästi. Mieheni olo sitä vastoin ei ole ollut ollenkaan hyvä. Hän lähtikin juuri lääkäriin, taitaa olla keuhkoputkentulehdus tai muuta vastaavaa... Harmi, kun toisten pitää sairastaa.

Minua huolestuttaa, että en ehdi hankkia kaikkia tarvikkeita ja vaatteita ennen vauvan tuloa. Meidän tulotkin ovat niin olemattomat, että liekö varaakaan kaikkeen... Haluaisin kuitenkin, että vauveli tulisi saamaan kaiken tarvittavan. Se nyt on selvää, että uutena meillä ei ole varaa ostaa oikeastaan mitään ja tutuilta pitää ottaa kaikkea mitä saa, mutta kun nyt saisi edes kohtalaiset tarvikkeet... Jospa sitä saisi apua sukulaisilta ym. niin ettei ihan pulassa oltaisi. Onko minulla kohtalotovereita? Eli siis lähes varattomia vauvan odottajia?

Kirpeää pakkaspäivää kaikille helmiksille! :-)

Vierailija

hei!

Vai on helmisille tulossa enemmän poikia :D Tekisinköhän mä jo poikkeuksen bdbdbdbbd!!! Meillä kun jo kolme poikaa, niin kai sitä vois tytsiäkin kokeilla, jos sellainen sattuis tupsahtamaan ;) Mutta kyllä noi pojut on niiiiiiiiiiiiin ihania <3 Mutta rinsessa ois tietty ihana saada myös :)

Synttäri onnittelut tämänpäivän sankarille!

Ihanaa kun alkaa marraskuu ja joulu lähenee ja sitä mukaan helmikuu :D

Oikein hyvää loppusyksyä/alku talvea jo kaikille !!

Rillis ja helmi 23+5

Vierailija

Minäkin nyt olen päättänyt ryhdistäytyä ja vähän useammin yritän kirjotella...

Tänään jo vähän parempi aamu kuin eilen...kyllä tuo uni tekee ihmeitä.Viime yönä tuli herättyä vaan kerran.Silti tuntuu ettei kaikki ole itsellä kohdallaan.On alkanu pelkäämään jos tää on jotain raskausajan masennusta.Onko kellään kokemuksia?No,sain onneksi sen neuvola lääkärin maanataiksi,jos tää viikonloppu nyt tässä menis kun ohjelmaakin on.

Vauva voi kyllä hyvin,ainakin ilmoittelee tasaiseen tahtiin olemassaolostaan.Onko muut huomannu,että kun itsellä on esim.stressiä/huolia niin vauva " riehuu" tuolla masussa oikein urakalla...kai se reagoi sillä tavalla levottomuuteen.

Mutta täällä nyt näin...Mukavaa viikonloppua kaikille!

Larppa ja " omppu" 23+4

Vierailija

Taas menny ikuisuus kun ei oo saanu kirjotettua. Töissä nyt on vähän motivaation haku päällä ja kotona on jatkuvasti puikot kädessä ja villavaippakuoria tulee ihan urakalla tehtyä. PULiakin oon ostanu, mut jotenkin se ompelukone tuntuu niin paljon vieraammalta kun noi kutimet. Kävin Itäkeskuksesta ostamassa kauheen kasan hahtuvaa, taidan saada lopuilla tehtyä muutakin ku vaippoja.

Poju pyörii masussa välillä aika hurjana, varsinki kun istuskelen tässä tietokoneen äärellä. Mies on kyllä aika laiska tunnustelemaan, viittii pari sekuntia kokeilla ja kyllästyy heti jos ei tunnu mitään. Hassua että niin monelle helmikselle on näköjään tulossa poika. Nimistä sen verran että kaks vaihtoehtoa on mielessä etunimeks ja taitaa olla toinen niistäkin jo karsiutumassa pois ja toisen nimen kanssa vielä pähkäilen et laitetaanko miehen kakkosnimi vai mun isän kakkosnimi.

Kummiasia on vielä vähän auki, luultavasti mun toinen sisko ja sen mies, mutta sit se kolmas kummi on hieman haussa. Saattaa olla et otetaan sitten mun toinen sisko (sen mies ei ole kirkossa), jos nyt mun mies ei keksi kaveriporukastaan jotain pariskuntaa.

Tänään ois teatteri-ilta, jipii. Onkin aikaa kun on viimeks tullu käytyä. Pitäis nyt kiireellä käydä muutaman kerran, kun mieskin saa vielä opiskelijahinnalla hetken aikaa.

Hyvää viikonloppua kaikille ja ihanaa masun kasvattelua :)

-Ronya- 22 + 5

Vierailija

Kyllä austen saa ainaki mut sinne Stokkalle seuraks, tulossa ollaan. Mennään sitä ennen tulevan mummun (eli mun äitini) kans vähä kierteleen vauvakauppoja. Jos vaikka jotain tarttuis mukaan. Eilen käytiin ihan pikaseen ja heti jäi turvakaukalo käteen.. =) No, onpahan sit hommattuna.. Jos noita sänkyjä alkais hiljalleen tutkiin vähä tarkemmin...

Meillä on kyllä löytyny ihan sopiva unirytmi. Oon saanu nukkua yöt melko kivasti, mitä ny vessaan täytyy herätä. Päivällä onkin sit jos minkäkinlaista temppuilua ja venyttelyä masussa.

Nyt taidan lähteä suihkuun. Maanantaina täytyis sit taas heittää hyvästit saikulle ja palata töihin. Vaikka menis se aika kyllä kotonaki, tietty mielellään ilman tätä flunssaa...

Jansku & Möhkis 22+4

Vierailija

Täällä on ihan sama vaiva housujen lahkeiden pituuden suhteen.

Mutta olen saanut lainaan kaverilta Formesin over-the-belly farkut, jotka ovat ihanan pitkälahkeiset!! Olen 180 cm pitkä, mutta suurin osa pituuttani tulee jaloistani.. En tiedä mistä ystävä on ne hankkinut, mutta toivoa siis on!

nemma&muksis 24+

Vierailija

Ekaksi Omelille etukäteen jo synttärionnittelut!

Täällä on kaikki hyvin. Suonenvedot vaivaa (öisin ja aamulla, kun nousee sängystä), mutta se onkin varmaan ainoa vaiva. Vauvan liikkeet tuntuu mahassa nykyään hassuna poreiluna ja ilotulituksena =)

Ja vastauksia galluppiin...

KUMMIT: Meillä on esikoisella kummeina mun sisko ja miehen kaveri. Tälle tokalle lapselle on pyydetty kummeiksi miehen sisko ja mun hyvä kaveri. Molemmat ovat innoissaan. Toi mun kaveri asuu avoliitossa, mutta hänen miestään ei silti pyydetty kummiksi. Eikä oltais pyydetty, vaikka olisivat naimisissa. Ja ihan vaan siitä syystä, ettei tämä kaverini mies ole juurikaan meidän kaveri. Mukava kundi, mutta ei nähdä kuin pari kertaa vuodessa, vaikka tämän kaverin kanssa nähdään parin viikon välein. Ja haluan, että kaikki lasteni kummit ovat oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka pitävät lapseen yhteyttä.

KIRPPIS: Me ollaan ostettu esikoisen tavaroista ja vaatteista suurin osa käytettynä. Nyt kun poika käyttää kokoa 92-98, en noita kokoja ole enää kirppikseltä juurikaan löytänyt. Tai jos löydän, niin eivät ole minun makuuni. Me ollaan säästetty melkein kaikki esikoisen vaatteet ja jos tuleva vauva on poika, hän saa käyttää aika paljon veljensä vaatteita. Jos vauva taas on tyttö ostan hänelle lisää vaatteita (tyttömäisiä) kirppiksiltä.

NIMET: Tytölle olisi vaikka kuinka monta nimeä valmiina, mutta pojalle ei yhtään. Eikä kyllä mitenkään keksitäkään/löydetäkään, joten vauvan on parempi olla tyttö =)

MAHAKARVAT: Mulle tuli ekassa raskaudessa kamalasti tummia karvoja vatsaan ja olin ihan varma, että se johtui siitä, että mahassa oli silloin poika. Mutta ei se teoria näköjään pidäkään paikkaansa, kun joillain on ollut päinvastoin. Nyt ylimääräisiä karvoja (ainakaan noita tummia) ei ole kasvanut.

Nyt lähden leikkimään poitsun kanssa ja kohta syödään pitsaa...

T:Fassiloora rv 23+5

Vierailija

Taas viikko vierähtänyt,hitaasti mutta varmasti. Olen ollut kauhean laiska kirjoittelemaan mutta nyt tylsyys ja motivvatiopula painaa täällä töissä... Varmaan aika monella sama ongelma,paljon ei olis enää työviikkoja jäljellä mutta niitäkään ei viitsisi tehdä... : )

Meidän poika myllää aika vaihtelevasti ja muutenkin tää ollut osi vaikea viikkoa. Närästystä jonka seurauksena oksennan ja sitten on edessä supistukset... Ei kiva!!! Maha tuntuu olevan tiellä jo nyt vaikka viikkoja ei niin kamalasti ole. Ei pitäisi valittaa,tiedän, mutta itseään tuntuu nyt harmittavan kaikki. Pelottaa ja ärsyttää,kun ei liiku niin olen varma että jotain on sattunut ja kun oikein myllää niin toivoisi että rauhottuu kun liikkuminen sattuu.

Tuohon hoitotestamenttiin sen verran että sitä ei pidä sekoittaa huoltotestamenttiin(tai jokin sen niminen,nyt en muista) Hoitotestamaentilla nimittäin määrätään oman hoidon toteuttamisesta esim vakavan sairauden loppuaikana. Haluatko lopussa vain kipulääkettä ja ravintoliuosta,kuolla kotiin vai sairaalaan ym. Näitä lasten huoltojuttuja kuoleman sattuessa ei käsittääkseni pysty sillä " määräämään" . En mene tästä aivan takuuseen,voihan olla että ovat samannimiset paperit,itse olen vain kohdannut hoitotestamentteja kuolevilla potilailla. Älkää siis vetäkö mua hirteen... : )

Mutta nyt on pakko jatkaa töitä!!! Viikonloppuja kaikille!!!

DEVIL&TOIVO 24 tasan

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat