Voi apua... Mulla on taas vauva kuume!?!

Vierailija

Kun neljättä lastani odotin niin olimme miehen kanssa hyvin paljon sitä mieltä että hän on sitten meidän hännän huippu ja jopa strerilisaatiota mietimme. Nyt minulla, ja vähän myös miehellä, on taas vauvakuume. Järki sanoo että kyllä neljä lasta on jo hyvän kokoinen perhe ja että hommaa tämänkin sakin arjen pyörittämisessä on... Tunne huutaa uutta vauvaa. Pelottaa että sekoan tähän kuumeeseen, kun useampi ystävä on saamassa vauvan vuoden vaihteen korvilla.

Mitä mieltä olette? Kannattaako antaa tunteen viedä vai pitäiskö kuunnella sitä järjen pientä piipitystä?

Kommentit (11)

Vierailija

Esikoinen on vuoden ja kakkonen kohta kuukauden. Kun alettiin odottaan tätä kakkosta niin harkittiin vakavasti kolmatta putkeen. Sitten huomattiin että mun kroppa ei oikein jaksanut raskautta ja jätettiin haaveet " muutamaksi vuodeksi" .. Nyt haikailen uutta vauvaa kun kroppa on hyvää vauhtia palautumassa..

Suvulle ja ystäville on puhuttu ettei kolmannen aika ole vielä, mutta saas nähdä miten monta päivää vielä jaksan olla hiljaa kuumeen noususta miehelleni.

Talolainalle tekisi vaan kuitenkin hyvää jos palaisin ensin hetkeksi töihin!

Vierailija

Ja meillä se oli ehdottomasti iltatähti :) Mutta nyt on sitten jo viisi. Sanoin miehelleni, että viides on ehdottomasti iltatähti. Mies sanoi, että meille tulee vielä vielä iltatähti. Sanoinkin, että joudut ostamaan kahdeksan hengen auton sitte koska emme sitten enääsovi nykyiseen tila-autoon :)

Vierailija

Ei muuta kuin antaa palaa, jos kumpikin on samaa mieltä! Tosin, jos kaikki on tosi nuoria, rankkaahan se on, mutta sitä rikkaampi elämä sitten!

Vierailija

Vuosien perästä varmasti katuisitte sitä, ettette tehneet sitä viidettä, mutta jos teette hänet, niin häntä ette kadu koskaan! :)

Vierailija

Tuskinpa se on viiden kanssa on yhtään sen erilaisempaa, sama härdelli on sanon minä.:) en usko että se yks siinä sitä kaaosta tekee enää.:D

Rohkeasti vaan hommiin!

Vierailija

kun kaikki lapset ovat silleen isoja että syövät, pukevat ja touhulevat muutekin paljon itse. Millaista on kun voi vain hoputtaa porukkaa pukemaan ja rivissä autoon ilman että itse on hiestä märkä ennen kuin porukka on turvallisesti istuimiin ja vöihin kiinnitetty?

Olihan se aika ihana kokemus kun kahden isomman kanssa mentiin uimahalliin. He osaava jo kohtuullisesti uida joten saatoin antaa heidän touhuta lasten altaassa ja itse uida rauhassa viereisessä aikuiten altaassa (mistä siis on suora näköyhteys lasten altaaseen). Sitten taas pääsee vauvakuume valloilleen... Onhan tätähän rumbaan ja touhuun tottunut :) Kun ei ole koskaan ollut ainokaista vaan heti eka kerralla syntyi 2 vauvaa ja siten pienen tauon jälkeen 2 lasta hieman reilun vuoden ikäerolla, on jotenkin jäänyt koukkuun tähän hoitamiseen ja hoivaamiseen.Taustalla kummittelee tietysti myös työelämä, kun siinä onnellisessa asemassa olen että vakituinen työ siellä odottaa. Nyt olen ollut kotona lähes 3v ja vielä on hoitovapaata jäljellä.

tämmöisiä miettiin ap

Vierailija

useamman kerran raskaana parissa vuodessa (joulukuu 1998-elokuu 2003 yhteensä 5 kertaa), " onneksi" meni 3 raskautta kesken. En olisi jaksanut. 2 lasta on ihan kiva määrä ja just passeli mulle. Kuopuksen syntymän jälkeen jylläsi aika voimallinen vauvakuume siihen asti, että kuopus täytti 2 vuotta. Siitä sitten laimentui kuin yhdessä yössä. Nyt mua ei enää sais palaamaan siihen rumbaan. Sterilisaatioon menisin heti, jos vain ikä riittäisi.

Ainakin mulle teki hyvää olla sitten viimeisen keskenmenon jälkeen oikeasti edes kokeilematta enempää. Itse vain te voitte tietää oman sopivan lukunne. Nyt olen löytänyt kaiken sen hauskan mitä voimme tällä kokoonpanolla ja näinkin " vanhojen" lasten kanssa tehdä ja nautin elämästä enemmän kuin koskaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat