Pohjois-Helsinkiläiset äidit

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moikka! Meidän pikkuneiti on 4kk vanha ja olisi kiva tavata muita äitejä täältä päin. Välillä on vähän yksinäistä täällä kotona. Joku ehdotti tapaamista Helsingin keskustassa, mutta tuli mieleen että olisi kiva tavata täällä lähempänä. Olisiko muita halukkaita tapaamiseen esim. Malmilla?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Onko ehdotuksia ? Mä en Malmia tunne niin hyvin, mutta siellä ei taida kauheesti mitään kahviloita olla ?! Mutta miten olisi tuo Citymarketin vieressä oleva Baguette (vai mikä se nimi on ?)...

Joku kyseli ikää ym Itse olen 28v ja 2 lasta löytyy, molemmat poikia... Nuorin kuukauden ikäinen.

Vierailija

Asutaan Suutarilassa. Minulla vauva 5 vkoa ja esikoistyttö hieman vajaat 2 v. En ole uskaltautunut vielä kaksostenrattailla lähteä puistoa kauemmas itsekseni, joten keskusta kuulostaa minulle liian " hurjalta " . Malmi olisi paljon parempi. Joten mukana ollaan tapaamisessa.

Minsku ja tytöt

Vierailija

Ja ilmoittelen että en taida keretä tapaamiseen tänään, yritän kyllä ehtiä tuohon klo 11, mutta... Jos ei keretä niin ilmoittelettehan uuden tapaamisajan täällä, niin tulen sitten seuraavalla kerralla jos tällä kertaa emme kerkee ajoissa paikalle : )

Vierailija

......ajan ja paikan sopiminen tällei helpompaa niin kaikki näkis toistensa viestit kerralla. Mulle käy paikaksi oikein hyvin se Baquette ja mikä aika tai viikonpäivä tahansa (viikolla tietty).

Vierailija

......ainaki mulle, mut mikä päivä ois sopiva. Kuten sanottu, mulle se on ihan sama. Ilmotelkaapa muutki mikä päivä ja kellonaika ois paras tai mikä nyt ei ainakaan käy jos on jotain menoo, niin valkataan sit semmonen mikä mahdollisimman monelle olis sopiva.

Vierailija

Olis muuten mullekin paljon parempi paikka toi Malmi, kun Pihlajamäessä asutaan. Meidän poika kun ei tahdo millään viihtyä vaunuissa ja dösäkyyti on yhtä tuskaa jos siellä alkaa huutamaan. Malmille asti jaksaa hyvin kävellä ja voi välillä kanniskella matkalla jos vaunuissa hermostuu. Mutta....mihin Malmilla mahtaa mahtua?

Vierailija

jos vaan aika on sellanen että käy. Me ollaan vajaa vuosi asuttu täällä päin helsinkiä. Itse olen 22v ja tyttö huomenna 5vk. Minkä ikäisiä muut ovat? Ja mietin tässä että mikä vois olla malmilla sellanen paikka johon mahtuis monet vaunut ja olis muutenkin " lapsiystävällinen" . Ehdotuksia?

tipy+ekavekara

Vierailija

Tosi kiva ehdotus kokoontua tuolla malmilla. Taidetaan pojan kanssa ilmaantua kanssa paikalle. Meilläkään ei oikein lapsiperhe tuttavia ole joten uudet ystävät ja ajanviete ovat tervetulleita =) Poika täytti tänään 5kk.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat