Mitenköhän suostuttelisin miehen lähtemään kaljalle tänään...

Vierailija

Yleensä ei vissiin tarvitse kauheasti suostutella :)

ongelma on kumminkin se, että ite tykkään käydä parilla jossain istumapaikassa, en siis ole mikään diskoihminen. Mies on minua reilusti vanhempi, ja minun iässäni käynyt enimmäkseen diskoissa eikä missään pubeissa yms. On saanut jo tarpeekseen sellaisesta. mutta miksei hän voi silloin tällöin lähteä kanssani jonnekin...asumme vielä kävelymatkan päässä keskustasta joten ei olisi suuri vaiva. Jos menen jonkun ystäväni kanssa, niin mies ei siitäkään kauheasti tykkää kun on hiukan mustasukkaisuuteen taipuvainen. Joskus tuntuu että mies pistää tämän " menoviettini" nuoruuden piikkiin, mutta en kyllä itse usko että olen koskaan sellainen että haluan joka ikinen viikonloppu olla kotona neljän seinän sisällä. Kuinka usein te käytte miehen kanssa jossain? Niin ja lapsia ei meillä vielä ole, joten olisi helppoa vielä mennä mihin haluaa milloin haluaa...mutta ei. Jee, saan varmaan taas katsoa leffaa miehen kanssa tai sitten yksin telkkua kun se on koneella :(

Kommentit (4)

Vierailija

Ja nyt ei ainakaan... En osaa jotenkin kuvitella käyväni mieheni kanssa, miksi kävisinkään, voinhan jutella hänen kanssaan kotona (halvemmalla) :-) Kavereiden kanssa kyllä käytiin, ennen lapsia yhdessä, ja nykyään useimmiten sitten erikseen.

Mutta eikai siinä, kun pyydät kauniisti ja selität, että se olisi sinusta mukavaa. Eiköhän hän mieliksesi suostu :-)

Vierailija

ennen lapsia miltei joka viikonloppu, tai ainakin tehtiin ruokaa ja juotiin viiniä siinä samalla. joittenki mielestä liikaa tuommoinen mutta meillä taitaa olla vähän eteläeurooppalainen tyyli :)

Vierailija

Mä en kyllä vaan osaa auttaa tossa suostuttelussa; mun miestä ei yleensä tarvii suostutella.. :) Niin ja ei tosiaan kännejä vedetä, yleensä 2-3 siideriä lipitetään alkuillasta ja tullaan kotiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat