Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies pettää

Vierailija

ja minkälaisen naisen kans!!

nainen on muuten melko samannäköinen kuin minä,mutta lyhyempi.

mutta tämä nainen on minua ja miestäni 29vuotta vanhempi.

tällä naisella ja miehelläni ei ole yhteistä kieltä,nainen thai,eikä osaa englantia lainkaan.sekä nainen että mieheni osaavat suomea vain muutaman sanan.

mikä minussa on vikana kun tuollaiseen vaihtaa?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

ja en usko että haluaisin olla loppuelämäni täysin yksin.

enkä syytä miestäni että se kavala käärme viekoitteli sen.mihet nyt vain ottavat jos saavat,kaikki riippuu naisesta.

Vierailija

mikä sulla on?haluat satuttaa ihmistä jolla on todella paha olla jo ennestään.en keksinyt muutakaan paikkaa purkaa tuntojani kuin tämä palsta,ei tälläisestä yhteisille ystäville voi kertoa.

ihan TOSISSAAN jos kuvittelet että tämä on provo niin oletpa julma ihminen.tämä on totta eikä ole ollenkaan hauskaa minulle.jos et osaa muuta sanoa kuin huutaa provoa niin ole hiljaa.mitä kicksejä tästä ilkeilystä saat.

Vierailija

mutta miten?minussa täytyy olla jotain tosi kamalaa kun en kelpaa!

miehen kans asiasta ei voi keskustella kun se ei pettämistä myönnä.

pelottaa jos pitää olla loppuelämä yksin tai sitten katsoa kun mies pettää.haluaisi jopa tuoda naisen meille kotiin,kuvittelee että meistä tulisi ystävät!!!

keksikää jotain miten teen itsestäni houkuttelevamman hänelle?

Vierailija

nähtäisiinpä IRL niin tajuaisitte ettei tämä ole provo.minua oikeasti ahdistaa tämä koska luulin ettei hän pettäisi minua ja että hän rakastaa minua.teidän itsetuntonneko ei kärsisi jos teidän miehenne pettäisi teitä vanhemman naisen kanssa?

haluatteko te oikeasti satuttaa mniua lisää vai pyydättekö anteeksi minulta provo-huuteluanne?

minäkin olen oikeasti ihminen ja en haluaisi että minun elämäni on muille vain vitsi.miksi olette niin ilkeitä kun olen jo muutenkin surullinen?

Vierailija

miksi vittuilet minulle?minäkö en ansaitse elämääni mitään hyvää?miksi?

kaikki vastaukset olisivat täysin erilaisia mikäli mieheni ja tämä toinen nainen olisivat suomalaisia.nyt te ajattelette että minä olen epätoivoinen ählyn huora jonka pitääkin kärsiä siitä että on ottanut ulkomaalaisen miehen!kumpi teillä on voimakkaampi tunne,naisten välinen solidaarisuus vai kansallistunne?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat