+++++++ENSIKOT perjantaina++++++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ekaksi tohon galluppiin.. Olen saanu alkuni tammikuun pakkasilla kans, ihan heti, vissiin puoliksi vahingossa. Meidän vauva haaveista ei tiedä kun yksi ihminen. Äiti kyllä kovasti oottas mummotettavia... Varmaan rakastas ne puhki.

Mooli kyseli mun tilanteesta, kp siis 37/28-30, kaks negaa testattuna ja tädistä ei tietookaan. KAIKKI oireet kadonnu. En tiiä mitä pitäs ajatella, jos en oo raskautunu niin onko JOKU pielessä? Mahanippailut oli neljä päivää tosi voimakkaat. En usko, että stressi menkkoja siirtää kun piiiitkästä aikaa rennoin ja paras olo.. Että ei taida fiorella plussaa olla sit multakaan luvassa... :(

Uskomattoman huono onnisia ollaan kyllä sen plussan suhteen oltu, jospa siihen tulis pian muutos!! Ehkä QueenBzz alottaa? =)

Vierailija

G: itse olen kuullu ehkä liian monta kertaa kuinka sain alkuni, ja nimen omaan isältäni.. kun hän on niin ottanut asiakseen kertoa äidistäni kaiken, kun hän kuoli kun olin pikkulapsi eikä muistoja siis juuri ole.. :(

no kuiten ite sain alkuni kesäpäivänä kun isäni oli tullut jalkapallopelistä, ja siinä " ikävöidessä" olin saanut alkuni ;) mutta ilmeisesti en ollut kuitenkaan täysin harkittu juttu, kun olivat olleet seuruteluaikansa juueitä.. mutta tämmöistä minun historiasta..

isäni ei todellakaan tiedä meidän yrityksestä, vaikka välillä se puheleeki että saa niitä tulla että " ukkiki" saa hommia. se on aina niin suloista, mutta kun tiedän että isäni toivoisi kauheasti valmistuvanikin joskus niin ei sitä kehtaa kertoa vielä.. mutta uskon että kun plussa tulee, niin isä on ensimmäisten joukossa jolle kerrotaan :) miehen vanhemmat toivovat myöskin jo lapsenlapsia, kun heilläkin alkaa jo ikää olemaan niin paljon.. heidän vanhin poika on tosin jo kolmekymmentä mutta kun sen kihlattu ei halua lapsia " ainakaan vielä" . mistä sen tietää vaikka haluaiski, mutta jos ei onnistu.. mutta kun itse olen sitte raskaana niin aion kyllä kysyä että mitenkäs mieheni sai alkunsa :)

viime kerralla unohtuikin toivottaa laralei tervetulleeksi mukavaan poppooseen!! tämän parempaa seuruetta saa kyllä etsiä :)

mooli: anteeksi, kun en nyt muista, mutta jokos se täti sitten tuli? olen ilmeiseti taas ihan pihalla ku heinähattu :)

marinda: plussauutisia kaipaillaan :)

omanapa: kp 6, edelleen tätiä kestitsen.. kauanko se meinaa oikein viipyä??? tosin clomien aloittamisen jälkeen vuoto muuttu ruskeaksi, ja tänä aamuna vain tuhrutteluksi... no toivotaan että se loppuu tämän päivän aikana... olen nyt jaksanu mitata lämmöt jo kolmena aamuna, ja merkinny ne jopa muistiin että on sitten myöhemmin dokumenttia.. aika hyvä suoritus :) alan varmaan joskus kp 10 testailemaan ovista, niin eiköhän se sitten löydy, jos se nyt on edes tulossa..

piinailijoille paljon plussaonnea!! ja tädinkarkottajille noitaenergiaa sen häivyttämiseksi :) ja kaikille muillekin ihanaista talvista perjantaita!!

Vierailija

Mä olen sitten kuitenkin täällä kurkkimassa, vaikka mieli on maassa muutenkin kun tädin takia...

Olin jo juhlimassa katon rajassa ensikoiden plussa-uutisia, kunnes tajusin lukeneeni väärin :( Se olikin MarEnda, eikä meidän MarInda... No, onnea Marendalle kuitenkin ja toivotaan, että Marindakin PLUSSAA!!

Ja tietysti kaikki muutkin! Onhan meidän saatava edustaja tonne heinäkuisiinkin!!!

- Oon@ -

Vierailija

Viikonloppu alkakoon..

Tänä aamuna alko jo olemaan aikalailla vaikeuksia nousta sängystä.. huoh.. huomenna saa sitten nukkua.

Kannnanpa minäkin korteni galluppiin, johon täytyy kyllä todeta etten oikeastaan tarkalleen tiedä miten olen saanut alkuni... mutta juhannuksen tienoita kait on eletty, koska keväällä olen syntynyt. ;)

Minulla saattaisi olla myös nuorempi veli tai sisko, mutta se raskaus olikin sitten ollut tuulimuna ja jäin ainokaiseksi.

Minäkään en ole sen kummemmin sitten viittinyt kysellä, että kauanko tuohon on mennyt, että minä olen saanut alkuni..

En halua kertoa, että meillä on kova yritys päällä, mutta mitään vain ei tunnu tapahtuvan. Jossain välissä voi tosin olla pakko kertoa, jos hoitoihin asti nyt sitten päädytään..

Miehen vanhemmat on vähän saaneet vihiä siitä, että mahdollinen yritys on alkanut, koska kesällä tuli kommenttia että heilläkin oli ollut hieman vaikeuksia esikoisen kanssa (miehen sisko).

Mieheni sisko tietää, joten sieltä on varmaan tullut tämä tieto meidän vauvahaaveista..

Eipä täällä kummempia..

Plussia kehiin tytsyt!! *hus hus tädille*

+++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija

Onnea Auroralle!Yritys alkakoon!!!!

Mua on yritetty melkeen 10 vuotta ja alkuni oon saanu joskus kesällä.Tarkemmin en tiedä millaisissa olosuhteissa,mutta isä oli kuulemma just tullu Lapin reissulta tuoden mukanaan poronsarvijauhetta ja tämän reissun jälkeen sain alkuni.Niillä ei varmaa toivoa enää ollu ees saada lasta ku niin pitkään jo olivat yrittäneet.

Meillä ei tiiä kukaan yrityksestä.Jos äiti tietäs ni se varmaa menettäs yöunesakin:sillä olis varmaa tuplavauvakuume muhun verrattuna.Tiiän että se oottaa ku kuuta nousevaa että alkaisin oottamaan:Varmaa jo pari vuotta kyselly aina välillä että millon me saadaan niitä sinappipyllyjä?Parempi kun kertoo vasta sitten jos joskus saap sen masuasukin kyytiin...:)

Tältä kierrolta on odotukset kovat.Nyt ei voi ainakaan puhua yrityksen puuttumisesta.Simppoja on nyt pitäny ainakin teorissa olla kokoajan munaskuukkelii oottamassa...saas nähdä...ei jaksais taas pettyä...

Plussaonnee kaikille!!!!

-pepsimax kp13/25

Vierailija

Ja väsyttää niin maan pirusti! Nukkumaan vaan ja aamulla takas harjoittelupaikkaan. No, toisaalta siellä on niin mukavaa ettei kauheesti haittaa...

Laralei (menikö oikein? :/) kyseli mitä puuhataan... Mä olen kans opiskelija, kolmas vuosi menossa. Opinnäytetyö aloitettu, junnaa vaan aikalailla paikallaan. Vaikee keskittyy ku on niin paljon muuta mielessä (mitäkös?). Lasten ja nuorten parissa tuun toivottavasti " isona" työskentelemään. Mutta nyt tosiaan pitää painua pehkuihin, joten hyvää yötä tytsyt!

Huomenna tuun henkeä pidätellen katsastamaan plussauutiset!!! +++

Vierailija

Gallupista; syksyllä olen syntynyt eli talvella alkuni saanut, tarkemmin en asiasta tiedä kun ei ole tullut kyseltyä vanhemmilta ja nyt en viitsi kyselyä aloittakaan alkavat muuten epäilemään kun en ole viitsinyt niille kertoa, kun vasta sitten jos ja kun tärppää ja alkuaika ohi...

Eli alkuperäisen suunnitelman mukaan meidän piti tuo yritys aloittaa tammikuussa 2006, mutta kun malttamaton olen, niin päätin lopettaa pillerit tämän kiekon jälkeen eli ensi ti viimeinen tabletti kurkusta alas. Vajaa viikko vielä:) Eli sitten ollaan mukana menossa ja toivotaan että kierto tasaantuu.

Jonneli: Kylä täällä rakentaminen on meneillään eli perustuksia tehdään, tosin aika pitkällähän talo olisikin jo ensi syksynä jos lähikuukausina tärppäisi, mut silti vähän pelottaa miten tuo rakentaminen, odotus, pieni vauva, tiukka rahatilanne kokonaisuutena toimii. Mutta mukava kuulla kokemuksia jos jollain muullakin suht samanlaiset suunnitelmat:))

Nyt töiden kimppuun, mukavaa perjantaipäivää kaikille!

Vierailija

Täällä taas!! Onpa kiva lukea noita tarinoita!

Marinda: Etkö vieläkään oo testannu uusiks??? Huomennako se oli vai koska ku aattelit tikutella? Tsemppiä toivottaa hän!

Viikonloppu edessä vaan ei vapaata... Tai no, on sentään sunnuntai vapaa... Toisaalta viihdyn niin hyvin harjoittelupaikassani ettei niin väliäkään noilla vapailla. Oonkohan ihan terve?!! :)

Nyt kp 12 ja bongasin hyvät limat aamulla (anteeks!). Noinkohan mun kierto siis lyhenee siihen 26 päivään... En kyl pistäis pahitteeks tässä tilanteessa. Yritys on kyllä tässä kierrossa aika hiljasta, en viitsi miestä pakottaakaan. Oon ottanu vähän rauhallisemman linjan ku viime kierrossa, voin kyl kuvitella että sellanen kalenterin kyttääminen vie halut ukolta! Vaikka edelleen kyttään sitä mut en vouhota siitä miehelle! =)

Hyvää päivän jatkoa ja onnea plussan metsästykseen!!!!

Vierailija

Enskiksi tohon kyselyyn : en oo kysynyt koskaan missä ja miten olen alkuni saanut ;) aika varma olen että hiukan " vahingossa" äidin iästä päätellen, mutta äippä kivenkovaa aina väittänyt että tarkoituksella. Ei sillä kyllä mulle mitään väliä ole, olemassa ollaan joka tapauksessa =D

Toiseen kyselyyn ketkä tietää vauvapuuhista. Mun parhaimmat kaverit 2kpl ja serkku sekä miehen pari hyvää ystävää ja veli vaimoineen.

Vanhemmille ei oo puhuttu eikä lapsille. Jos joskus tärpää niin lapsille kerrotaan vasta kun alkaa olla pakko, siis rupeaa näkymään ;) ne kun ei osaa olla kertomatta kaikille asiasta.

Oma napa: kp on nyt 23/28-32

Eilen illalla alkoi alavatsa kivut, siis aika oudot sellaiset. Yöllä sattui välillä niin, että siihen heräsi. Kummallista painon/piston tunnetta keskellä. Jossain vaiheessa tuntui menkkakivuilta, mut pääasiassa ei ole semmosta.

Tosin jos se ovis tuli niin aikaisin kun sen tikutin, niin tätikin saattaapi tulla ajoissa eli jo 4 päivän päästä. Eli saattaapi oireilla jo tuo täti pahanenkin.

On ollut joka kierrossa jos jonkin näköistä nipistelyä alavatsassa ja sivuilla.

En siis usko kauheesti et tää olis joku oire saatikka et uskaltais toivoo.

Vierailija

Hauskoja tarinoita teillä vanhempienne vauvanhankinnasta. Itse luulen saaneeni alkuni puhtaasi vahingossa. Meidän perheessä on aina naureskeltu että mä oon vahinko ja pikkusisko prosentti (=sai alkunsa kun äitillä oli kuparikierukka, pitäisi olla alle 1%mahdollisuus raskautua...). Että ilmeisen hyvin sikiävää ovat olleet. Mulla vaan on tää endo, joka melkoisen varmasti on tukkinut multa munatorvet ja vaikuttaa muutenkin. Johan tässä on oltu ilman minkäänlaista ehkäisyä jo/vasta neljä kiertoa... (malttamatonta, tiedän että teistä jotkut ootte olleet jo vaikka kuinka paljon kauemmin.)

Mutta siis sitä täti odottelen saapuvaksi ja tuskin pettää " odotuksiani" koska kivut on jo alkaneet. Ramppaan vessassa katsomassa että alkoiko jo. Tänäänhän on kp 28/28-32. Masentavaa!!!!! minkäs teet, ei voi kuin valittaa! Toivottavasti teillä muilla on ollut vähän parempi päivä tänään! *ryömii takaisin sohvalle murjottamaan elämän kurjuutta*.

Vierailija

onkin ollut niin kiireinen viikko etten ole oikein ehtinyt vierailemaan...onkos niitä plussia jo tullut???? Syytä olisi! MUR!

Uusille tulijoille tervetulotoivotukset :) löysitte mukavaan pinoon.

Oma napa on edelleen paikoillaan, kp21/28-30 menossa, suuria odotuksia ei tältä kierrolta ole koska en sitä ovistakaan onnistunut löytämään :( ehkä ens kierrossa sitten. Varmaan pillereiden lopettamisesta vieläkin johtuu tuo että alavatsaa jomottelee aina välillä ja taakkaa nostaessa toisinaan kunnolla vihlaisee - alkoi oletetun ovis-ajankohdan jälkeen.

Että silleen...ja siihen galluppiin en osaa sanoa mitään..en ole koskaan tullut ajatelleeksi eikä kukaan ole kertonut.

Huh, taas täytyisi joutua - saa nähdä milloin oikein ehdin syventyä kirjoituksiinne ja vastailla oikein kunnolla kun työt painaa päälle.

Tappert - mukamas piinailemassa ens viikolla - pah.

Vierailija

Laitoin oikein paljon plussia tuohon otsikkoon, jotta niitä riittää kaikille! :)

Toi oli hauska kysely, kun Queen aloitti missä ja miten ollaan alkumme saatu! Itse en tiedä sitä, enkä just nyt viitti äidiltä kyselläkään, kun en vielä oo kertonut sille meidän yrityksestä ja se varmaan arvaisi jos kysyisin... Tästä tulikin muuten mieleeni, että tietääkö teidän vanhemmat yrityksestä? Meillä tosiaan mun ei tiedä, mutta miehen vanhemmat tietää. Tai ei tiedä, että ollaan nyt tosissaan aloitettu, mutta mies halusi kertoa jo viime keväänä, että suunnitelmissa on lähiaikoina! Ei oo onneksi anoppi painostanut vielä. Odottaa kyllä kovasti lapsenlasta, kun ei sillä vielä yhtään ole: mies on näet ainoo lapsi.

Täytyy taas rientää, palaillaan!

Vierailija

Aurora@79:

Lainaus:

Eli alkuperäisen suunnitelman mukaan meidän piti tuo yritys aloittaa tammikuussa 2006, mutta kun malttamaton olen, niin päätin lopettaa pillerit tämän kiekon jälkeen eli ensi ti viimeinen tabletti kurkusta alas. Vajaa viikko vielä:) Eli sitten ollaan mukana menossa ja toivotaan että kierto tasaantuu.

Hihii! hyvä päätös Aurora! Yritys julistettakoon siis virallisesti alkaneeksi! Plussaonnea!+++++++++

Niin ja Jonnelille ja Auroralle (ja jollekin muulle, vai oliko jompikumpi teistä se Raksa-Raija?) vielä, että meillä siis remontoidaan kovasti vanhaa pientä omakotitaloa, ja vuoden parin sisällä aloitetaan laajennustyöt. Toinen kerros ajateltiin rakentaa ja varmaankin vähän leventää taloa. Joten kyllä meilläkin menee talo- ja vauvaprojektit päällekäin, mutta ei silti hirvitä yhtään! Elämäähän se vaan on! Tsemppiä rakennuspuuhiin, mä oon ainakin nauttinut siitä ihan hirveesti, kun on sellasta vastapainoa koululle ja työlle. Pääsee oikein läträämään maaleilla ja muilla tököteillä, niin kyllä siinä hermo lepää :) T.Remontti-Reija

Täällä ei mitään uutta, harjoitukset vaan jatkuu...

Meillä ei tiedä kukaan muu yrityksestä, paitsi mun sisko ja sen mies. Niille on vauveli tulossa, joten en ole viitsinyt heille kertoa näitä kaikkia huonoja uutisia. Ovat onnensa ansainneet ja itsekin aika kauan joutuivat vauvaa yrittämään, niin että nyt en kyllä viitsi pilata toisten iloa. Sitä paitsi niin toivon, ettei meitä alettais tän tilanteen vuoksi " varomaan" , eli että he jättäisivät sen takia kertomatta meille odotuskuulumisia, kun ajattelisivat, että meistä tuntuu pahalta. Oon varmaan jotenkin kummallinen, mutta musta vauvauutiset on edelleen ihania ja jos en itse voi päästä nauttimaan odotuksesta, niin toivon, että saisin elää sen kaiken ihanuuden ainakin siskoni kautta.

Hyvää perjantaita Enskarit! Viikonlopun alun kunniaksi minä ainakin skoolaan muutaman saunajuoman tänään, niin että kippis kaikille vaan taas!

-Q-

Vierailija

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Pidetään kaikki sormet ja varpaat pystyssä :)))

Lueskelin torstain pinoa ja täällä on vaikka kuinka monta uutta!! TERVETULOA KIRJAVAAN JOUKKOOMME!!! en valitettavasti muista niitä nikkejä vielä ulkoa!!

Saispa nyt joku meidän plussatilin auki =D

Vierailija

me vast vähän aikaa sitte heräiltiin..nukuttipas hyvin:)

tänää pitäs lähtä sukuloimaa..yhet 50-vuotisjuhlat on.miehest paistaa pieni jännitys,ku ei oo viel kauheest nähny mun sukulaisii.hih. miettii tuol kuumeisest mitä laittaa päälle.hauska seurailla vierest.

mul alko tää kuumeilu jo viime talveen (vaikka vast nyt syksyl jätin pillerit) ja silloin vähän vihjailin äipälle.Ja kai sen nyt huomas ku kämppä oli täynnä vauvalehtiä. Mut se varmaan luulee,et se kuume laantu jo,ku en o enää mitään puhunu.pari kaverii tietää, et oon jättäny pillerit,mut ei tiiä,et yritetään ihan tosissaan.mä oon vaa niin huono pitää tällasii vaa omaan tietona,mut ainaka tähän mennes oon kerranki onnistun.

mul on ollu tällast kuvotyust koko tän viikon..haluis aatella,et ois raskausoireita,mut en usko.täl viikol oli kuitenki ovis.tai ainaki tuntu siltä.

menenpäs tästä kahvittelemaan.

iloista perjantaipäivää kaikille!!! ja plussaonnea!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat