Painontuunajat perjantaipino

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moikka.

Aloitanpa sitten tämän ketjun...

Eli mulla on nyt selvästikkin jonkin näköinen jojoilmiö menossa.

Sain onneksi tällä viikolla viimeviikolla tulleet plussat pois eli 300g miinusta tälle viikolle. Paino pyörinyt kolmeviikkoo 300g ympärillä.

Antakaahan potku persauksille, jotta sais taas energiaa jatkaa tätä painonpudotusta.

lähtö 86.6

pepaino 82.1

kok.pud. 4.5

tsempit ensviikkoon :)!

Kommentit (3)

Vierailija

Toissa viikolla oltiin reissussa..ja kuten arvata saattoi, paino pääsi nousemaan.. :/

eli silloin nousua tapahtui 1,2kg =(

ja tällä viikolla paino oli pysynyt samana (mikä sinänsä oli kiva yllätys, luulin että olis noussut edelleenkin!)

eli nyt on taas lukemat 97,3

lähtöpaino oli elo-syyskuussa 99kg (pahimmillaan reilu vuosi sitten 107, mutta raskaus laihdutti)

tavoite: olisi kiva jos edes sinne 80 pääsisi..

sitten aloin tuossa joku aika sitten miettimään että minä en oo oikeastaan ottanu mitään välitavotteita.. joten pitäsköhän sellainenkin laittaa..

jos vaikka vuoden vaihteessa painaisi alle 96kg.. (onkohan vähän liiankin lepsu tavoite..? Toisaalta en haluais mitään hirmu lukuja laittaa kun tiiän ettei ne kuitenkaan toteudu!) tai no..ehkä tuo on liian lepsu.. sanotaan että alle 95 olisi paino vuoden vaihteessa!

Vierailija

Minä alan vahvasti epäilemään meidän vaa' an toimintakykyä.

Viikolla näytti pariinkertaan 90 kg (pakko siis oli käydä vaaäaal jo alkuviikosta kurkkaamassa tilanne).

Tänä amuna sitten 88.3 kg olisin odottanut, että 89.3, muta 88.3 se oli. Kävin vaa' alla pariin ottteseen, ennenkuinuskoin lukeman. JOnkin verran lukema viahteli, muta tuo oli se keskiarvotulos. Ihmeen plajon hetittoa meidän vaa' alla sanoisin.

No, mutta tuon perusteella

pudotusta 900g

Kokonaispudotus 7.2 kg

Paino oli 88.3 kg

Välitavoite oli 4.11 86.x alkuinen, mutta pah, mä sinne pääsen. No jos sitten joulukuun alussa olisi alle 85.0 (onkohan tuokin toiveajattelua...)

t. Nepo ja kipeä kuopus. Sai oireita MPR piikistä. Mutta se siitä aiheesta.

Vierailija

Noi jojoamiset vaan alkaa mättää, tiedän sen, kun itselläkin tuo jojoaminen on tullut tutuksi. Pah, paino on kyllä pudonnut, mutta käynyt välillä viikon aikana melkein kilonkin korkeammalla! Miksei tämä edisty nopeammin?

Aamupaino oli tänään 86,7 eli kokonaispudotusta 3,3kg. Välitavoite 4.11. piti olla 85,x... lähes kilon kun saisin siis pois viikossa, olisi asiat ok... vaan mistä moinen rypistys kun flunssakin painaa päälle :( Ei minusta ole (varsinkaan kipeänä) syömään pelkkää kevyttä, silloin elimistö kaipaa lohturuokaa!!

Nimim. aamupalaksi kolme keksiä ja iso kuppi teetä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat