Sain yhden illan suhteelta klamydian

Vierailija

Tod.näk. olen tartuttanut sen nyt myös mieheeni. Mies ei tiedä mun pettäneen häntä enkä todellakaan haluaisi siitä kertoakaan.=(

Onko vinkkejä, miten hoitaisin asian loukkaamatta miestäni? Voinko saada miehen syömään lääkkeet salaa (ruoan seassa tms.)? Olen epätoivoinen. Auttakaa mua!!

Kommentit (8)

Vierailija

Mut pakko tunnustaa: tää oli vaan huono trolli. Mulla oli kai vähän tylsä aamu=) En oo muuten koskaan aiemmin tehnyt trollia ja aika hyvinhän tää onnistui!

En muuten eläissäni pettäisi mun miestä, joka on mun elämäni suurin rakkaus.

ap

Vierailija

kun itse olen saanut tällaisen tuliaisen aikanaan mieheltäni. Hoidatti vaan salassa ensin itsensä ja toivoi kai parasta ettei olisi minuun tartuttanut. No tarttuihan se ja selvisi ihan rutiinigynekäynnillä. Ja kaiken lisäksi vielä siellä lääkäri suhtautui minuun niinkuin levittelisin jalkojani jokaiselle ja oli hyvin tyly.

Vierailija

...jos annat asian ja hoidon miehesi osalta vaan olla, niin klamydia voi levitä miehessäsi oireettomana ja aiheuttaa ties mitä, esim. lapsettomuutta... vieläkö teillä oli ehkä lapsenhankinta mielessä? Mutta olen kyllä sitä mieltä, että sait ansiosi mukaan! Mitä mieltä itse olet? Sua ei tunnu se pettäminen edes kaduttavan, vaan se ottaa päähän, että klamydiakin tuli? Mitään muita sukupuolitauteja sait myös?

Vierailija

Ja jos miehellä ei ole lääkärikäyntiä lähiaikoina, niin käy/sano käyneesi gynellä ja että klamydiatesti oli positiivinen. Mulla löytyi klamydia vuoden seurustelun jälkeen vaikkei kumpikaan ollut pettänytkään; kävin gynellä ihan suhteen alussa, eikä miehellä jo silloin ollut klamydia ollut vielä ehtinyt tarttua/itää..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat