Miksi rintarauhaseeni pistää??Välillä tulee pistävä, vihlova kipu rinnan sisältä.

Vierailija

Minulla on pienet a-kupin rinnat, rasvaa ei ole paljon, joten rintarauhanen tuntuu sormissa ryynimäiseltä. Kävin viimekeväänä tämän ryynimäisyyden takia lääkärissä, minulta otettiin mammografia sekä ultraäänitutkimus, mitään ei löytynyt, sanoivat rauhasen olevan toisista kohdin vain kiinteämpää kuin toisista, pientä mastopatiaan viittavaa ryynimäisyyttä, mutta ei varsinaista mastopatiaa. Nyt siis oikeassa rinnassani esiintyy päivittäin outoa polttavan vihlovaa ja pistävää kipua, mikä kestää vain hetken. Mistä voisi johtua? Pitäisikö minun taas mennä lääkärille? Rinta on itsessään niin pieni ja ryynimäinen että en erota mitään pallukoitakaan.

Kommentit (8)

Vierailija

Minulla oli juuri tuollaiset 2 päivää kestävät tuhruttelut esikoista odottaessani ja sitten sain testiin plussan.

Eli osta raskaustesti ja minä toivotan oikein paljon plussasäteitä ja onnea!

=)

4

Vierailija

Ovat voimistuneet nyt kun olen raskaana ja huomaan että kylmällä ne vihlaisut tuntuvat selvästi helpommin, eli kylmä onyksi syy.

Toinen syy voi olla että rintarauhanen on ikäänkuin aktiivista kudosta ja kudoksen " liikkuessa" voi tuntua tuollaisia vihlaisuja.

Ei siis ole vaarallista tai oire mistään sairaudesta, ikävää vain. =)

Vierailija

Yritystä on ollut. Viimeiset kuukautiset olivat todella niukat 2 päivää, vuoto ei ollut missään vaiheessa veren punaista, vaan ruskeaa ja tahmaista.

Vierailija

myös kireistä niska/selkälihaksista koska vetävät jotenkin myös rintalihaksia mukanaan. Näin sanottiin minulle kerran lääkärissä ja olen sen välilä humannutkin. Pistelyt vihlaisut häviävät kun mies hieroo selän auki (on hieroja).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat