Mikä kaveriani vaivaa?

Vierailija

On kiva kaveri, mutta joitain asioita en ymmärrä. Jos vaikka olen käynyt hierojalla, niin hän sanoo että " en mä vaan tarvitse mitään hierojia, ja se on muutenkin tyhmää puuhaa" . Tai kun kerron miten kiva juttu on että on luottokampaaja " mulle on ihan sama missä käyn kampaajalla, en jaksais käydä aina samalla" . Tai kun lapseni käyvät satujumpassa " ei me jaksettais viedä lapsiamme mihinkään satujumppaan kun sillä ei ole mitään merkitystä noin pienille lapsille" . Tämä lista on pitkä, mutta ehkä tyyli tuli selväksi.

Miksi toisen täytyy siis mitätöidä kaikki, mitä itse pidän mukavana tai kunnioitettavana? Onko kellään mitään mielipidettä tähän?

Kommentit (10)

Vierailija

Ikävä kyllä. Ehkä kyse on kateuden ja itsekkyyden sekoituksesta. No, koetan sietää sitä, sillä muuten kaveri on tosiaan kiva ja hauska. Kaikissa meissähän on " pimeät" ja huonot puolemme.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

eikö se kyseleminen ole kuitenkin kiinostavampaa kuin vaikka tälläinen keskustelu

Epäilen että kaverisi on vain sellainen " minä itse" -tyyppi jonka tekemiset on oikein, ei muiden.

Vierailija

Ehkä häntä harmittaa kun haluaisi itsekin ja sinä " leveilet" niillä asioilla?

Älä ota tuota leveillä sanaa pahalla, parempaakaan en keksinyt:)

Vierailija

Olen tuota kateus-aspektia miettinyt itsekin, mutta käsittääkseni heilläkin rahaa moisiin harrastuksiin. Ehkä hän ei sitten vaan jaksa eikä viitsi, ja sitten ei muutakaan saisi.

Kaverin luonne on kyllä hiukan itsekäs, mutta vasta viime aikoina tuo piirre on alkanut ärsyttää. En tiedä voisinko kysyä suoraan, taidan olla siinä suhteessa pelkuri...

Hän myös välillä kääntää kelkkaansa, ei esim. ymmärtänyt tapaamme viedä lapset valokuvaamoon kuvattavaksi, hänen mielestään se on erittäin typerä tapa. Nyt kuitenkin heidänkin lapset viedään valokuvaamoon, joten en tiedä mihin se periaate unohtui...

Vierailija

Välillä ei oikein ymmärrä, miksi joku ei voi sanoa että " onpa kiva takki, onko se uusi" tai " onpa kivat hiukset, oletko käynyt kampaajalla" . Eihän se ole keltään pois, jos joku saa jotain uutta. Positiiviset kommentit ovat kuitenkin kaikkien mielestä varmasti ihania kuulla!

Vierailija

Mun kaveri käyttäytyy samalla tavalla eli vähättelee kampaajalla käyntiä sillä ettei kukaan ole hänen mieleisensä jne.

Ja jos minulla on vaikka uusi mielestäni ihana takki niin ei mainitse siitä sanallakaan. No en sitten minäkään siitä sano, kun arvelen että se harmittaisi häntä. =)

Olen jo tottunyt tähän, mutta olisi se kiva välillä kuulla mukavia kommentteja eikä aina vähättelyä siitä miksi hän ei tee niin tai näin.

Vierailija

itse saattan olla samanlainen kuin kaverisi,eli jos toinen kehuu miten ihanaa oli hierojalla niin haluan tietää mikä siinä on ihanaa ja miksi käyt?jos en ole itse koskaan edes hoksannut ajatella hierojalla käyntiä niin mukava tietää mikä siinä on kivaa.ja jos kuulostaa siltä mukavalta niin menen sitten itsekin.niinkuin on voinut käydä tuossa valokuvaamo jutussa.eikö se kyseleminen ole kuitenkin kiinostavampaa kuin vaikka tälläinen keskustelu:

-kävin taas samassa kampaamossa

-ai ku kiva

-nii

-siis tosi kiva

(hiljaisuus..)

-niin ja kävin hieronnassakin

-joo,se on kans tosi kiva

-niin on

(hiljaisuu..)

-mites muuten salarakkaat/matti nykänen/big brother,ookko seurannu?

ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat