" Itsekäs äiti" ilmoittautuu: tuhlaan paljon rahaa omiin vaatteisiini, lasten vaatteet ostan tarjouksesta tai kirppikseltä

Vierailija

Laskin juuri että tänä syksynä viimeisen parin kuukauden aikana olen tuhalnnut omiin vaatteisiin, kenkiin ja laukkuihin noin 800 euroa.

Lapsille (2) olen samaan aikaan ostanut uusina vaatteina pari puseroa (toinen tarjouksessa), yhdet kengät ja kahdet housut (toiset puoleen hintaan). Lisäksi olen ostanut joitain vaatteita käytettyinä, ainakin yhden paidan, yhden neuleen, farkut... Summia en muista, mutta rahaa on mennyt alle sadan euron, kengät olivat kallein ostos.

Kuulostaako hurjalta? Näion kirjoitettuna taitaa kuulostaa. Mielestäni on kuitenkin ihan järkevää ostaa lapsille käytettyjä vaatteita silloin kun ne ovat hyvälaatuisia (ostan usein käytettyjä " merkkivaatteita" kun niitä tulee vastaan), samanlaista aikuisten merkkivaatteiden kierrätystä ei ihan ole.

Talvipuvut, kengät ja pipot meillä on valmiina, ostin viime keväänä toiselle alennuksesta uuden haalarin (tykkään tehdä löytyöjä alennusmyynneistä - itselleni ja lapsille) ja toiselle mahtuu viimevuotinen. Muutenkin lastenvaatteita on tarpeeksi varastossa, juuri näitä alelöytöjä ja myös käytettyjä, sululaislapsen vanhoja hyvälaatuisia vaatteita.

Kommentit (10)

Vierailija

omiin vaatteisiin yms. uppoaa huomattavasti enemmän rahaa kuin lapsen hankintoihin. yleensä lapsen vaatteet tulee ostettua kirpputorilta ja alennusmyynneistä, kuten tietysti osa omistakin. merkkivaatteitakin tulee ostettua kun niitä halvalla löytää..

Vierailija

Mutta valitettavasti en ole yhtään adiiktoituvaa tyyppiä. Minä en nimenomaa hurahda mihinkään tuollaiseen täysillä, joten voit lopettaa piehtaroimasta kateuden ja vahingonilon kourissa!

Ei mulla ole edes shoppailuaddiktia, tykkään vaan kalliista vaatteista ja mulla on varaa niihin aina välillä (vaikka olenkin ihan tavallinen töissä käyvä äiti).

t. ap

Vierailija

kun en voi. Viis lasta, joista osa jo teini-iässä pitävät huolen siitä, että itselle ei ole rahaa ostaa koskaan mitään. Tai no, olenhan ostanut itselleni housut ja hameen kirpputorilta tämän syksyn aikana.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat