Mikä on hyvä pelikone lapsille?

Vierailija

Olemme ostamassa lapsille joululahjaksi pelikonetta, jotta saamme tietsikan omaan käyttöön. Osaatteko suositella mikä kone on paras? Onko se Play station 2 vai joku muu?

Minä en itse ymmärrä mitään näistä vempeleistä, joten apua kaivataan. Isompi lapsista 9v haluaisi play station 2.

Kommentit (11)

Vierailija

Ostettiin se kun mies välttämättä sen halusi. Itse olisin ostanut Nintendon Gamecuben. Lapset 8 ja 6v. MEillä ei pelata paljoa ja olen aika tarkka pelien sisällöstä. Mielestäni Gamecubelle on enemmän " lastenpelejä" , kuten SuperMario. PS2:n lastenpelit on aika vaikeasti hallittavia ainakin meidän lapsille, monet peleistä on suunnattu selvästi vanhemmille lapsille. Nyt sitten 6v kinuaa tätä Gamecubea kun on kaverillaan saanut sillä pelata... vähän harmittaa kun niin halpolla annoin periksi koneenvalinnassa.

Vierailija

Sieltä saa myös muita pelejä ja tulevat tosi nopeasti perille, ovat mielestäni halvempia kuin marketeissa eikä niistä mene postimaksua ollenkaan.

t.ap

Vierailija

Katsotaan nyt mihin meillä vaaka kallistuu pelikoneen suhteen. Pystyykö ps2 katsomaan dvd elokuvia? Sekin olisi iso plussa jos voisi, niin olisi yksi murhe vähemmän.

t.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat