Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäkuun odottajille perustettu keskusteluryhmä!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Jos vauvasi laskettu aika on heinäkuussa 2006, liity keskustelulistalle osoitteessa http://groups.yahoo.com/group/heinahelmet2006 .

Tervetuloa!!

-pepi, joka aikansa kuluksi listan perusti ja pieni masussa majaileva itunen rv 4+5-

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Heip. Myös minä liityin, mutta en oikein tajunnut, että mihin niitä sietejä nyt sitten mennään lukemaan tai tuleeko ne siihin sähköpostiin? Sori, oon myös hieman keltanokka näissä keskustelufoorumeissa. Eiköhän se rupee sujumaan. Mikäs siinä Yahoossa muuten eroaa tähän vauva-lehden keskustelupalstaan?

Vierailija

Meinasin liittyä porukkaan, mutta kun ei tuo englannin kieli paras mahdollinen, niin ongelmia matkassa....

Käsitin että pitäisi olla Yahoon sähköposti ja sitä yritin ottaa ja kun en kaikkea tajunnut.... Eli voiko joku antaa selko ohjeita suomeksi...

Nolottaa kun oon tällänen tumpelo....

Vierailija

mutta siis siinä yahooseen rekisteröitysmilomakkeessa kysellään seuraavia juttuja:

first name = etunimi

last name = sukunimi

preferred content = kannattaanee jättää että Yahoo U.S.

YahooID = keksi tähän itsellesi Yahootunnus

password = salasana

re-type password = kirjoita salasana uudestaan

YahooMail = jos laitat tähän ruksin, tulee sinulle myös Yahoon sähköposti

Security question= valitse listalta kysymys jonka yahoo kysyy jos unohdat salasanasi

your answer = kirjoita vastaus em. kysymykseen

birthday = syntymäpäivä (järjestyksessä kuukausi-päivä-vuosi)

zip/postal code = postinumero

alternate email = kirjoita tähän sähköpostiosoite jos käytät jotain muuta sähköpostiosoitetta kuin yahoota

customizin yahoo -osiossa kysellään vaan jotain ylimääräisiä tietoja, ne eivät ole pakollisia

enter the code shown: kirjoita tähän teksti jonka näet sen alla olevassa laatikossa

Ja sitten vaan painat että I agree.

Toivottavasti nyt jo sujuu =)

Vierailija

en siis päässy vielä kirjautumaan tuonne keskusteluryhmään. Täytyy odotella et mies tuo läppärinsä duunista, niin yritän uudelleen....

Saara

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat