Isänpäivälahja vai ei?

Vierailija

Minulla on 1,5v. poika. Pojan isä ei pidä mitään yhteyttä lapseen, eikä ole koskaan pitänytkään. Häntä ei ole edes virallistettu isäksi.'

Olen seurustellut lähes vuoden upean miehen kanssa, joka ottaa poikani erittäin hyvin huomioon. Emme asu (vielä) yhdessä, mutta mies on luonamme joka viikonloppu ja usein arkisinkin.

Ostaisinko miehelle jotain pientä isänpäivän kunniaksi? Hän on pojalleni kuin isä, vaikka emme häntä sillä nimellä kutsukaan.

Kommentit (4)

Vierailija

Joku mies saattaisi jopa pelästyä, että nytkö häntä tosiaan ollaan pyydystämässä isäksi lapselle. Joku taas voisi olla jopa mielissään...

Parempi on kun kysyt mieheltä suoraan, että toivoisiko tulevansa huomioiduksi isänpäivänä.

Vierailija

Eli lapsella kynä käteen ja tyhjä paperi eteen... Piirtäköön siihen suttua tälle " isä-kokelaalle" . Sitten liimaat piirrustuksen värikkään kartongin päälle ja saat kivan kortin. Sen lapsen piirrustuksen kannattaa siis olla esim. postikortin kokoinen, että ei tule mammuttikorttia :)

Kortin taakse kirjoitat, esim. " Kiitos että olet minun elämässäni mukana, t.lapsi" tms. Eli ei mitään " Hyvää isänpäivää" , kun mies ei kuitenkaan ole isä.

Vierailija

monet isättömät lapset väkertävät kortin jollekin muulle tärkeälle miehelle. Kyllä se varmasti ymmärtää pointin, voithan kiittää tosiaan yleisesti läsnäolosta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat