Nuvaringiä käyttäneet -kauanko tärppiin meni?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ihan uteliaisuuttani haluaisin tietää, että kauanko meni raskaaksi tulemiseen NuvaRingin käytön lopettamisen jälkeen? Se on kuitenkin suhteellisen uusi ehkäisyvalmiste, joten mulla ei ole muuten vertailutietoa.

Itse heitin renkaan roskiin syyskuun puolivälissä, nyt toinen luomukierto meneillään.

Kiitän vastauksista! (Tässä kohtaa tuli mieleen, että olisko sittenkin kannattanut laittaa viesti Odotus-otsikon alle...) :)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kiva kuulla et tääl on monella tärpänny nopeesti nuvaringin käytön lopettamisen jälkeen..

Ite lopetin sen 03/05 about kolmen vuoden käytön jälkeen..Kierrot ollu ihan sekasin 54,72 päivää ja nyt täs kolmannes vedellään 112 päivää..

Ja Vi...............taa et ikinä vaihdoin pillereistä nuvaringiin..

Vierailija

Rengas tuskin on sun kiertoas pitkittäny, sen vaikutus on paljon pienempi rasitus elimistölle kuin pillerit! Ja muistaakseni vain paikallinen se vaikutus, pillerithän vaikuttaa koko elimistöön ja on aina, kun sen pillerin ottaa melkoinen hormonipiikki. Otappa yhteys lääkäriin ja kysy sieltä neuvoa mitä tehdä!!

Vierailija

Itse lopetin renkaan käytön heinäkuussa ja sillon oli kuukautiset. Nyt sitten oon raskaana eli elo- ja syyskuussa tuli vielä menkat ja nyt sitten toivottavasti heinäkuussa tulisi vauva!

Pillereiden lopettamisen jälkeen esikoinenkin lähti kolmannesta kierrosta tulemaan....

Onnea kaikille yritykseen!

Vierailija

Yllätyin itsekin nopeasta tärpistä, meilläkin esikoista tehtiin pitkään, kakkonen tuli helposti ja nyt tämä kolmas odotus lähestyy jo puoliväliä.

Vierailija

Viime vuoden joulukuussa jätin pois, + tuli maaliskuulla, eli kolmannesta yrityskierrosta tärppäsi.

Km toukokuulla mutta nyt onneksi onnellisesti taas odotetaan.

rv 9+1

Vierailija

Huhtikuussa -04 jätettiin NuvaRing pois (lähinnä järkyttävien sivuvaikutusten takia), käytettiin kortsuja jonkin aikaa ja heinäkuussa -04 lopetettiin ehkäisy kokonaan. Ei tärpin tärppiä.... Tuskinpa kuitenkaan renkaasta johtuu, koska multa löytyin PCO-tyyppiset munasarjat ja tarvin vähän apuja että ylipäätään ovuloisin.

Vierailija

Kaveri synnytti juuri eilen pojan jota alkoi odottaa vielä nuva ringiä käyttäessään. Eli uskoisin että voi tärpätä helpostikin! Pidän peukkuja yritykselle!

T. Kati rv 21+5

Vierailija

..ja ekalla yrityskerralla. Renkaan jälkeen annoin parit kuukautiset tulla ajallaan, ja kolmantena kuukautena ehkäisyn lopettamisen jälkeen kokeiltiin tärppääkö. Heti tulin raskaaksi :)

Vierailija

kun menkat alkoi...

nyt katsoin tuolta ovulaatio-laskurista että pitäs olla tuo 5.päivä kaikista parhain päivä...

mies on kyl ihan mukana täs jutussa, lukihan siinä että kolmisen päivää ennen ja jälkeen ovulaatiota kannattaa yrittää...

ekaa tehdessä meni ehkäsykapselin poiston jälkeen 2 kierrosta,

katsotaas nyt kui käy...

(ja SORI kun vastasin kun en mitään mistään tiedä mutta oon vaan hiukka innoissani _ehkä_ tulevasta vauvasta...)

ONNEA yrityksille!

Vierailija

Nuvaring oli käytössä puolisen vuotta. Jätin pois huhtikuussa ja vielä yritetään... :( Toinen lapsi toiveissa. Edellinen tärppäsi toisesta kierrosta e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Pillereitä ehdin syödä 7 vuotta.

Vierailija

Mulla oli ennen nuvaringia kierrot 28-32, Nuvaringin aikana tasan 28, kaksi kuukautta myöhemmin 30-32 ja sitten yhtäkkiä 40, sitten 48 ja nyt joko 28 tai sitten tämä on jotain muuta vuotoa... =(

Mistäköhän voisi sitten olla kysymys, jos ei Nuvaringista???

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat