Club-30 Perjantaikasautuma

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=blue] Clubilaisille on syntynyt: 34 poikaa ja 19 tyttöä [/color]

[color=blue] (neljät kaksoset) [/color]

[color=red] Aninka Plussa 11.4.-05 ja LA 6.12.-05 [/color]

Favolina

[color=blue] Fenkoli Tyttö ja Poika syntyneet 14.9.-05 [/color]

Gweniver

Haaveilija75

heli71

Hilma-Kaisa

HulluRiitta

hymis

[color=blue] joganna Poika syntynyt 14.10.-05 [/color]

katve

kuoriainen

[color=red] Lempi-Kukka Plussa syyskuu? ja LA 27.5.-06 [/color]

[color=red] Lene74 Plussa 26.5.-05 ja LA 25.1.-06 [/color]

Lilli76

maaria76

m@ij@

Mariel

MetteMari

mijora

Mrs.H.

Nuru

[color=red] Ofelia72 Poika syntynyt syyskuu [/color]

Oi-kukka

[color=red] Olivera Plussa 24.5.-05 ja LA 28.1.-06 [/color]

Piippuli

riitujosefiina

rudu

rölli

Rööni

[color=blue] Sanni75 Poika syntynyt 13.9.-05 [/color]

santsu73

Siili74

SuviTuulia

Syystuuli

Tiuti

[color=red] Urkki Poika syntynyt 23.10.-05 [/color]

Waimo

winterangel

Kommentit (7)

Vierailija

Piiitkän tauon jälkeen, piipahdan teillekkin näin " virallisesti" kertomassa kuulumia iloisia sellaisia. Eli meillä sitten tärppäsi kesäloman aikana ihan luomusti ja plussauksesta asti elämä on ollut yhtä piinaa, kun takaraivossa painaa edelliset keskenmenot. Olemme pitäneet erittäin matalaa profiilia raskauden suhteen ja ilosanomaa emme ole julistaneet kuin viime viikkoina. Nyt menossa rv 14+ eli pikkuhiljaa sitä uskoo että meillekkin ihan oikeasti voisi vauva tulla.

Laskettuaika olisi vapun aattona :o)

Toivoisin, että pikapuolin joukko kasvaa plussanneissa. Sieltä alkaa kohta väki vähenemään kun vauvat alkavat kovaa vauhtia putkahtelemaan maailmaan. Tosin työkiireiden vuoksi mulla ei ole ollut aikaa vaihtaa kuulumisia sen kummemmin.

Mukavaa syksyä ja talven odotusta jokaiselle!

t. Santsu

Vierailija

Suvis:

SSG-peukut on pystyssä! Nyt on siis ainakin se selvää, että kierron puolesta ehdit siihen hyvin. Toivottavasti saat ajan. Homma kestää kumminkin niin vähän aikaa, että luulisi sen johonkin väliin mahtuvan. Muuttokin lähestyy, jännittääkö jo?!

Minä puksutan vasta kp9, toivottoman hitaasti tuntuu kulkevan tämä juna. No ensi viikon keskivaiheilla voin ruveta tikuttamaan ja siitähän homma taas alkaa ja pääsispä piinailemaan...

Uskokaa tai älkää, keksittiin eilen miehen kanssa ihan sattumalta uusi hellittelyjuttu: voideltiin toistemme kädet oikein huolella kynsinauhoja myöden. Tuli pehmoiset kädet ja pehmoinen mieli :-) Näin yksinkertainen juttu eikä olla ennen keksitty tämän liki parin vuosikymmenen ajalla. Hassua. Mutta kivaa, suosittelen!

Vierailija

ja vielä hyviä sellaisia=)

elikkäpäs meidän ensimmäinen ivf hoito alkaa ensiviikolla!!! Siis että voi olla nopeaa toimintaa väestöliitossa. Lähete oli vielä ke täällä lääkärin allekirjoitettavissa eli ovat saaneet lähetteen to tai pe. Pe iltapäivällä hoitaja soitti ja kertoi että olivat ajatelleet että hoito voidaan aloittaa jo tässä kierrossa nenäsumutteilla. Minä vähän että joo... ilman muuta. Siis me päästään vihdoin yrittämään tälle vuodelle! Punktio alustavasti katsottuna ajoittuisi vkolle 48.

Mulla meni koko iltapäivä ihan sekaisin...

Toivottavasti suvis oot saanu ajan, tästä klubista näyttää kyllä pahasti pikkuhiljaa tulevan kotirouvien klubi *minä mitään kateellinen oo....*

Ja mitä mun piti sitten kommentoida? En tiiä, enkä muista, pää on sekaisin ko oon koko päivän siivonnu;)

Vierailija

Täällä kärvistellään taas sellisten menkkakipujen kanssa että... =(

Iltapäivällä soittelen taas Naikkarille ja josko nyt sitten saisin ajan siihen SSG:n. Pitäkääs sille siis peukkuja. =)

Muuttopäiväkin lähestyy, nyt kun se vihdoin on lyöty lukkoon. 11.11. tulee muuttofirma sitten hakemaan meidän tavarat. Töitäkin on jäljellä enään ensi viikko ja sitten kotirouvan arki, uusi kultturi ja maa odottavat. =)

Vierailija

Tulenpa minäkin pinoutumaan taas pitkästä aikaa. Jotenkin elämä on niin kiireistä nyt kun ei ole töitä :-) Ei tule sitten roikuttua koneellakaan, kun sillä ei tarvitse mitään järkevääkään tehdä.

Meillä oli mun vanhemmat käymässä viime viikolla ja oltiin koko aika menossa. Käytiin Tsekissä ja lähiympäristön kansallispuistoissa. Sää oli loistava, aurinko paistoi joka päivä, ja tuolla metsissä on todella hieno ruska. Olen tosi iloinen, että vanhempien loma onnistui hyvin kaikin puolin.

Mulla on nyt muutama yksityisoppilas englannissa - ihan kivaa tehdä edes vähän sitä, mitä on vuosikaudet opiskellut. Suomi-koulussakin on kivaa, vaikka aluksi vähän mietinkin, miten selviän niin pienten (no jaa, 10-15) kanssa. Suomessa siis olen opettanut vain lukiossa, noi on kuitenkin kaikki paljon pienempiä. Mutta kivaa siis on ollut heidän kanssaan. Keväällä opetan työväenopistossa suomen alkeiskurssin, jos vaan tulee tarpeeksi osanottajia. Näiden pikkutienestien lisäksi olen srk:ssa tosi aktiivinen. Meillä aloitellaan englanninkielisiä jumalanpalveluksia ja olen mukana sen suunnittelutiimissä, lisäksi olen silloin tällöin töissä kirjamyymälässä jumalanpalvelusten jälkeen ja tämän lapsettomuuskokemuksen myötä olen aloittelemassa myös sielunhoitotyötä. Eli tekemistä siis riittää. Mutta eipähän tule aika pitkäksi... Siihen vielä kodinhoito ja urheiluharrastukset sekä kaverit päälle, ja kalenteri on aika täynnä.

Tällä viikolla olen kuullut raskausuutisia peräti kolmelta eri kaverilta. Vaikka se tuokin tipan linssiin, niin olen silti onnellinen heidän puolestaan. Ja nyt olen taas ihan toiveikas, että jos vaikka se luomuplussa vielä napsahtaisi...

No joo. Tämmöistä siis tänne. Nyt täytyy lähteä vähän siivoilemaan ja laittamaan huushollia kuntoon. Mies on ollut kolme päivää työreissulla ja haen sen iltapäivällä lentokentältä. Illalla tulee vielä meidän 3 kk ikäinen kummityttö vanhempineen kylään.

SuviTuulia: joko soitit? Saitko aikaa? Toivottavasti...

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!

Vierailija

Hei!

Kiva Suvis, että olit päivittänyt taas listaa. Mukava katsastaa siitä joukkiomme tilannetta. Plussa puolelta bongasin Santsun viestin, jonka mukaan hänkin on siirtynyt plussapuolelle. :O) Ihana uutinen!

Niin Suvis, toivottavasti sait ajan SSG:tä varten. Olisipa sitten alta pois ennen muuttoa. Hitsi miten nopeasti aika kuluu, pääset matkaan ihan pian.

Favolina, et kuulosta ollenkaan enää kotirouvalta. :o) Hyvin olet saanut itsesi aktivoitua.

Heli, miten jooga harrastuksesi edistyy? Käsien hieronta -vinkkisi kuulostaa mukavalta. Jokunen vuosi takaperin (minulla ollessa uniongelmia) sain unen päästä kiinni miehen hieroessa kämmentäni. Mutta yhteinen käsihierontasessio voisi olla sellaista parisuhdehemmottelua.

Hemmottelusta puheen ollen, karkaamme lomamatkalle täältä uudesta asuinmaasta. Elämä täällä on niin erilaista, joten kaipaamme eurooppalaista elämänmenoa. :O) Viikon verran vietämme etelä-Euroopassa, ehkä hiukka viileämässä, mutta ah niin vapaassa ilmapiirissä. :O)

Omasta navasta sen verran, etten sittenkään malta kokonaan pitää hoitotaukoa. Aion venyttää Joululomaa sen verran, että ehdimme tehdä hoidon Suomessa. Kyllä, tää kuntoilu on kivaa ja itsekkyys yleensäkin, mutta jotenkin tuota ikää tulee koko ajan lisää. Ei ne hoidot helpotu pitkittämällä. Tässä ehtii kuitenkin tulla kolmen kuukauden tauko, joka on varmasti oikein " terveellistä" sielulle ja ruumiille!

Meillä viikonloppu päättyi täällä ja teillä Suomessa alkaa juuri!

Aurinkoisia päiviä toivotellen

Nuru

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat