Omituinen tilanne papan kans..

Vierailija

Miehen isä ei ole ollut poikaansa yhteyksissä oikeestaan ollenkaan kuuteen vuoteen. Nyt meille on syntynyt poika, ja pappa on käynyt muutaman kerran katsomassa. No, mikäs siinä, sehän on tosi mukavaa, eikö niin?

No, niinhän sitä luulis. Asiaa vaikeuttaa se, että mieheni siskolla on jo kaksi lasta, molemmat lähentelee kymmentä ikävuotta. Näiden kanssa pappa ei ole ollut missään tekemisissä.

Voitte vaan kuvitella että tästä on tullut sanomista. Musta on mukavaa kun pappa käy, varsinki ku pojalla ei ole elossa toista pappaa. Mut sitte, eikö papan pitäisi olla tasapuolisesti yhteydessä muihinki lapsenlapsiin? Miltähän näistä kahdesta lapsesta tuntuu kun pappa tapailee vain meidän lasta? Pitäiskö meidän kieltää tapaamiset ja sanoa et sitte voidaan tapailla kun olet ottanut yhteyttä myös muihin lapsenlapsiin?

Mielipiteitä, apuja, neuvoja?

Kommentit (7)

Vierailija

Ei sitä koskan tiedä mitä on sanottu puolin ja toisin. Anna teidän pojalle se pappa, ja ajan kuluessa saattaa ottaa yhteyttä toisiin lapsiin, tai jos vietätte synttäreitä, saattaisihan kaikki tulla paikalle?

Vierailija

Olen itse samaa mieltä, että tavata saa. Mutta tietysti kun miehen äidin puolelta tulee hiukkasen painostusta, että onkohan nyt viisasta-tyyliin. Ja mitähän ne muut lapsenlapset sanoo, niin sitä alkaa miettiin et ajatteleeko liian itsekkäästi..

ap

Vierailija

Joo, minä ainakin olen asiaa ajatellut niin että jos vaan pappa ja lapsenlapset haluaa, niin voidaan tavata yhdessäkin joskus. Mutta on tämä on luultavasti vielä hyvin pitkässä kuusessa, en usko että miehen sisko edes haluis (ainakaa viel) et nää tapais..

ap

Vierailija

jos pappa ei ole pitänyt yhteyttä vuosiin, niin nyt on helpompi ollut tulla käymään teillä kun on " hyvä syy" siis kun teille syntyi vauva. miehesi siskon luona voi olla hankalampi mennä käymään nyt kun ei ole tapahtunut mitään muutosta....

ymmärtääköhän tästä mun sepostuksesta nyt mitään?

meillä on ollut itsellä vähän vastaavanlainen tilanne!

mitäs jos menisitte papan kanssa yhdessä käymään miehesi siskon luona? mutta älkää ainakaan kieltäkö pappaa tapaamasta poikaanne!

Vierailija

Neuvoni sulle on että anna papan vaan käydä katsomassa lastasi. Et voi kuitenkaan vaikuttaa syihin, miksi pappa ei muita lapsenlapsiaan käy katsomassa. Aikuisten syytähän riidat on, ei lasten. Siksi tietysti on harmi että ei käy muita katsomassa mutta siihen et varmaankaan voi vaikuttaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat