perjantaita pointsaajat!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Morjensta vaan kaikki, ajattelin käydä täällä kyselemässä että miten sujuilee??

Meikällä on tällä hetkellä joku aivan omituinen hormoonihirvitys päällä ja turvotusta on AIVAN KAMALASTI! Pari aamua on jo menny niin että hyvä että saa sormet ojennettua ja silmät on kuin Johannes Virolaisella. Että sellasta. Ja se siis näkyy aivan varmasti vaa' assa. Ärsyttävää.

Jos siis jollain on joku hyvä nesteenpoistovinkki niin TÄNNE PLIIS! olen jo yrittäny lisätä veden juontia mutta kun tulee jo korvista kohta se. Ja turvotuksen lisäksi on päänsärkyä. Kuuluukohan tää laihduttamiseen vai mitä luulette?

Muuten siis menee ihan ok, mutta tämänhetkinen lievästi pöhöttynyt olotila ei ole kauheen hehkee.

Tsemppiä kaikille viikonloppuun ja koitetaan käydä täällä juttelemassa, se kummasti piristää!

pippa

Kommentit (5)

Vierailija

Aivan karmee nuha tosiaan eikä ole jaksanut niin pointsailla... Harmi sinänsä kun ei se paino kyllä näin putoa. Nyt on se alkuinnostus kadonnut eikä enää ole niin maistunut salaatitkaan kuin silloin alussa kun oli ielä lähes kesä. Talvisin sitä jotenkin aan tule syötyä raskaammin. Olen miettinyt jo joulun aikaa, että taidan antaa itselleni syödä jouluaaton ihan mitä aan ja kuinka paljon vaan, mutta sitten iskee rajoitukset.. eli että syön tietysti joulupäivänä ja tapaninpäivänä, mutten nyt ihan miten paljon vaan.

Voisin koittaa elellä keveästi viikonlopun tässä nuhassa kun ei oikein voi mihinkään lähteäkään. Ja palkkapäiväkin vasta maanantaina, lähes rahatonkin tässä siis. Jos söis nyt lähinnä keittoja... josko näkyisi edes pienenpienenä pudotuksena sitten vaa' alla. Jotenkin vaan pessimistinen olo pudotukse suhteen...

Täytyy ottaa itseensä taas niskasta kiinni.

T: Lössykkä *tarttuu löysään niskanahkaansa ja kantaa itsensä pois*

Vierailija

Kävin tossa jo kaupunkireissulla kääntymässä. Aivan älyttömän hieno ilma.. Voisi kohta tehdä pienen kävelylenkin päälle. Olen nimittäin tunnollisesti merkkaillut pisteet ylös ja ne tuli " hieman" ylitettyä tossa viikolla (vain vaivaiset 50 pistettä yli.. hih). Nyt yritän paikkailla sitä mitä paikkailtavissa on. Liikuntapisteitä keräilen tässä nyt sitten ahkerasti ja yritän säästellä vielä tänään ja huomenna sen 4 pistettä säästöön. Sitten ei tuo ylityskään enää jää ihan niiiin suureksi :D.

Äitini huomasi mun kovasti laihtuneen. Huudahti heti, että " No sähän olet hoikistunut!" . Tuli hyvä mieli taasen ja uutta puhtia laihdutukseen. Yhet farkut meni taas jalkaan kaapin kätköistä. Kiva kun koko ajan saa uusia vaatteita vanhoista kätköistä :D. Pitänee silti säilyttää parit isommat muistona, voi sitten joskus huvitella laittamalla ne jalkaan (vaikkei tämä pudotus nyt niin mahdottoman suuri vielä ole, mutta silti). Viimeviikolla ostin muuten uuden topin (eikä ollut edes strech-kangasta) ja se oli kokoa 36!! Ja hyvin mahtu päälle... Ennen ne on ollut kokoa 38-40. Ai että kun tuli peilailtua sovituskopissa :).

Noh, kunhan vaan pysyisi ruodussa nyt. On muuten ihanaa kun joulun jälkeen muut alkavat taas laihduttamaan uudenvuodenlupauksena kesää varten niin itsellä se ei olevälttämättä enää tarpeellista. Ensi kesänä on taas hyvissä entisissä mitoissaan (olettaen että pystyy pitämään pudonneen painon yllä). Aaah...

*Unelmoi jo hellekesästä ja kesälomasta*

T: Lössykkä -saunomaan menossa... kasvojen kuorintaa, naamioita ja selluvoiteita-

Vierailija

Ihanaa! Huomenna tiedossa shoppailureissu ihan vaan naisten kesken ja peräti bussikyydillä... Tosi kiva päästä välillä koko päiväksi jonnekin... Hiukan on huono omatunto, kun mies ei hoida pienimmäistä, vaan mummon huki (alunperin oli sovittu toisin, mutta esikoinen halus iskän kaa vesille, sallittakoon tän kerran, kun tuo iskä ei kauheesti ole viime aikoina töiden takia kotona ollu), mutta pitää nauttia kun kerran pääsee!!!

Vaakakin yllätti eilen illalla ennen saunaa kaikkien iltasyömisten päälle näyttämällä entistä kevyempiä lukemia. Vaikka vaan kaks vkoa takana urakasta, niin nyt alkaa makeenhimo ja mussutteluhalut hellittää... ONNEKSI! Vyötärö ja reisi ei kyllä ollut kaventunut, mutta luulempa, että ekat sentit lähti pelkästään nestettä.

Nyt flunssa ohi, joogaamaankin pystyy, joten eiköhän tämä tästä! Tsemppiä kaikille vkonlopun herkutteluun (tai lähinnä sen kontrollointiin) taitaa mulle käydä niin, etten malta kontrolloida tuota kortirahan käyttöä!

Pahnu

Vierailija

mä täällä toivottelen jo lauantaita, mutta kun en ole ehtinyt koneelle.

Meidän nelivuotias ilmeisesti on mustis pienemmistä (vasta nyt, aiemmin ei ole ollut mitään), ja tekee sitten kaikkea maan ja taivaan väliltä (näin esimerkkinä sängyn ja lastenhuoneen lattian maalaaminen öljyllä, kun imetin pienintä..voitte kuvitella miten hankalaa sitä on pestä!!!)

Niin olen sitten pyhittänyt nämä pienten uniajat ihan pelkästään tuon ison kanssa touhuamiseen :) ja kas kummaa, tyttö on taas oma ihana mussukka :D

Nyt tuolla suunnittelee paperille, miten koristellaan piparkakkutalo.

Niin, pisteistä...kyllä mä oon kaikkeni yrittänyt että niissä pysyn, MUTTA hieman huonolla menestyksellä. Eilen sitten päätin tiukasti jatkaa niiden laskemista, ei tästä muuten tule yhtään mitään!

Mä olen sellanen, että jos kerrankin annan itselleni periksi " eipä se yksi kerta haittaa" niin kohta on taas paino siellä mistä aloitin.

ärsyttää, että en osaa pitää itseäni kurissa, mutta olen sentään huomannut nämä ongelmani ja tiedän miten pitää olla. Ja sitten kun vielä pitäisi siitä kiinni ;)

mutta kohti maanantaita täällä mennään (ja kovaa vauhtia, keskimmäisen pitäs olla päiväunilla jo mutta ei puhettakaan :)! Ja kaiken lisäksi heräsivät jo PUOLI KUUDELTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

santtis *kuuntelee joululauluja*

Vierailija

Ei kyllä lopu ikinä tää suklaanhimo. En ole kahteen päivään ostanut ja voi ku tekisi mieeliii.... Vähän pitäisi pisteitä säästellä vloppuun ku mennään taas mummolaan ja ja..siellä ekaa kertaa kunnolla siskon kaa paikalliseen sidukalle ja jytää. Tyttö kyllä tod. näk nukkuu mun biletysajan, mutta pitää pumpata pulloon varuilta maitoa. Kiva lähtee, en tiedä onko maanantaina enää niin kiva tai sunnuntainakaan :).....

Pipp@ vedä ananasta turvotukseen tai karpalomehua, sekin laittaa nesteet kiertoon!

T.satsumassi, joka on käynyt jo juoksee ja tehny viikkosiivouksen eli loppupäivä mässäillään..eikä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat