Perjantaihin HUHTIKSET

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (2)

Vierailija

Mareila, kerrohan sitten kun olet kiinteät alottanut että miten sujuu... Onko meidän pikkunen ainoa jolle ei maistu. Tänään kyllä tuntui että Amanda söi jopa hieman persikkasosetta, samoin kuin päivällä kasvissosetta. Mutta aivan olemattomia määriä, lähinnä sen mikä vahingossa valahtaa kurkusta alas ja aiheuttaa oksennusreaktion.

Viikonlopuksi on sitten tiedossa siivoamista ja pakkaamista, jee. Ja tänään mies kertoi miten kollega valitteli olevansa aivan poikki kun heidän kolmiviikkoinen vauva herää kaksi kertaa yössä. Mutta kyllä mä ymmärrän että tottakai sitä vertaa aina siihen mitä on ollut ennen. Meillä vauva nukkuu taas paremmin mutta toi taapero on ruvennut heräilemään öisin, vikisee ja itkee ja haluu tyynyn, ei halua tyynyä, haluu peiton, ei halua peittoa jne ja vauva on niin herkkäuninen että herää aina siihen.

Huomiseen,

kent

Vierailija

Nyt super pikainen pinoutuminen. Esikoinen on terve nyt, eiloen oltiin vielä sisällä ja meno oli sen mukaista. Meinasin tulla hulluksi, kuten esikoinenkin, raukka on ollut melkein viikon sisällä.

Anton yrittää opetella ryömimään, tekniikka tuottaa vielä ongelmia, hermotkaan ei Antonilla ole huippu luokkaa, eli meidän elämä on melkein sitä, että Anton on lattialla 5 minuuttia, jonka jälkeen alkaa huuto, sitten poika syliin rauhoittumaan. Sitterissä Anton jaksaa olla hetken. Kai tämä helpotuu, kun Anton pääsee liikeelle. Kaikki kivat lelut kun on aina liian kaukana.

Pikkuhiljaa olen alkanut miettimään kiinteitä, tuntuu, että Anton suyö tosi usein. Minua vaan surettaa täysimetyksen loppuminen. Joskushan se loppuu kuitenkin. Tänään menen ostamaan Antonille Tripp Trappin.

Täytyypi mennä, kuningas kutsuu

T:Mareila+Anton 5kk

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat