Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

33 vuotta tuli täyteen ja rakenneultra takana.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ajattelin pitkästä aikaa kirjoittaa tänne. Mahtaneeko kukaan muistaa muo enään" ?" . Mutta lyhyt uusinta: 3½ vuotta yritystä. -04 syksyllä hekemaan syytä ja -05 keväällä sanottiin ettei syytä löydy kummastakaan. Kesälomalla sitten luomu plussa. Nyt sitten kolme ultraa takana ja viimeisimpänä rakenne. Siellä kaikki näytti olevan ok. 24.3 2006 LA. Nyt 19+0. Rakenteessa oli muuten 18+3 ja vastasi viikkoa 19+1. Että hyvin kasvanut. Mitään selviä liikkeitä en ole tuntenut vielläkään. Ultrassa rauhoitteli minua että se on kovin yksilöllistä. Riippuu minusta ja vauvasta. Mutta kaikki kuitenkin näytti olevan hyvin. Kovasti vaan odottelen että rupeaisin tuntemaan useammin ja selviä liikkeitä. Sellaista jännää tuntemusta on kyllä ollut ja ultra täti sanoi että ne on just niitä sikiön liikkeitä. Toivottavasti vahvistuvat pian. Kun vain muiden kirjoituksia olen lukenut, tuntuu että kaikilla vauvva liikkuu hyper aktiivisesti ja liikkeetkin tuntuvat selvemmin. Onko täällä ketään ketä ei tuntisi niin selvästi tässä vaiheessa?

Kommentit (1)

Vierailija

Öpös:

Lainaus:

Kun vain muiden kirjoituksia olen lukenut, tuntuu että kaikilla vauvva liikkuu hyper aktiivisesti ja liikkeetkin tuntuvat selvemmin. Onko täällä ketään ketä ei tuntisi niin selvästi tässä vaiheessa?

Ihan ensin: ONNEA!!! Aurinkoista odotusta!

Mulla on molemmat lapset olleet hyvin rauhallisia. Siinä kun siskolikan esikoinen piti siskoa hereillä rv19+, minä en kunnolla edes kuopuksesta tuntenut liikkeitä siinä vaiheessa. Esikoiselta tunsin ekat liikkeet joskus 19+, kuopukselta " jo" 17+. Mutta hyvin hentoja ja pieniä olivat liikkeet.

Koko raskausaikana en kummaltakaan ehtinyt toivoa, että olisi jo rauhallinen ja paikallaan, niin pieniliikkeisiä ovat olleet, mutta ihan terveitä ja reippaita kummatkin nyt synnyttyään. Esikoinen on jo pitkälti yli kolmivuotias, kuopuskin nelisen kuukautta.

Toivoisinkin, että näistä hiljaisista ja rauhallisista lapsista puhuttaisiin enemmän, ettei tarvisi henkikurkussa koko ajan arvailla, ovatko siellä kyydissä vaiko eivät ;-) Jos rakenneultrassa kaikki oli ok, odottele vain ihan rauhassa, kyllä niitä liikkeitä tuleee.

Uusimmat

Suosituimmat