Miks musta tuntuu, että kaikki kaverit kaikkoaa mun elämästä?

Vierailija

Mitäköhän teen väärin? Mulla menee hyvin elämässä enkä ole mikään

ruikuttaja.

Kommentit (8)

Vierailija

Minulla oli pari tosiystävää. olimme ennen aina yhdessä. Nyt kaikilla

on perheet ja tietenkään ei elämä ole samanlaista, kun sinkkuaikoina.

Itse pysytn kyllä järjestämään aikaa myös ystäville, vaikka onkin

useampi lapsi ja voihan sitä kavereita nähdä lasten kerakin.

Minä olen nykyään aina se joka ottaa yhteyttä. Ehkä pitää vaan perä-

äntyä eikä tyrkyttää seuraansa:(

Vierailija

ikinä siivota. ärsyttää, kun sen takia joudun elämään sosiaalisessa tyhjiössä. jospa sama vika on sun ystävillä? itse menen kyllä, jos kutsutaan.

Vierailija

eikä osaa olla yhtään yksin! Koko ajan pitäisi nähdä, vähintään txtailla ja mennä yhdessä puistoon monta kertaa viikossa. HOHHOIJAA. Mä taas haluan olla paljon yksin ja vaan kotona lasten kanssa. Mulle riittää, että tapaan jonkun kaverin kerran viikossa. Joskus en sitäkään, mulle riittää noi perhekerhojen sosiaaliset kontaktit ja oma mies. En taida olla kovin sosiaalinen. viihdyn yksin tosi hyvin.

Mä alan ainakin välttelemään liian innokkaita kavereita. Eli ap, oisko sun kaverit vähemmän sosiaalisia kuin sinä?

Vierailija

Minä aina olen se joka ottaa yhteyttä ja joka ei haluaisin lopettaa puhelua. Olen todella sosiaalinen ja tarvitsen ystäviäni. Varsinkin lapsuudenystävät ovat kaikonneet. Kai minä jotain väärin teen. Itse kyllä saan järjestettyä aikaa vaikka lapsia mutta heillä kuulema aina sellanen hulabaloo että " sori ku ei nyt kerkeä eikä ensviikollakaan" ...tällasia vastauksia. Täytynee kysyä suoraan ystäviltä..täältä ei varmaan vastausta siihen saa :)

Vierailija:

Lainaus:

Minulla oli pari tosiystävää. olimme ennen aina yhdessä. Nyt kaikilla

on perheet ja tietenkään ei elämä ole samanlaista, kun sinkkuaikoina.

Itse pysytn kyllä järjestämään aikaa myös ystäville, vaikka onkin

useampi lapsi ja voihan sitä kavereita nähdä lasten kerakin.

Minä olen nykyään aina se joka ottaa yhteyttä. Ehkä pitää vaan perä-

äntyä eikä tyrkyttää seuraansa:(

Vierailija

leipoa suurinpiirtein pullaa jotta voi tulla kylään. Missä ovat ne vanhat hyvät ajat kun pimpotettiin ovikelloa ex tempore? Jos sopi tulla niin siitä vaan ja jos ei (mikä oli harvinaisempaa) niin sitten jatkettiin vaan matkaa jonkun muun luo. Nykyään on niin hirveät vaatimukset itseltään että pitää olla tietyt standardit jotta ei luulla väsyneeksi. Niin ja eikö se ole totuus? Mehän olemme kaikki väsyneitä ja siksi olisi hyvä että me äidit tukisimme toisiamme väsymyksen keskellä. Eli ei odotettaisi pullaa tai kahvia saatikka ruokaa ja suurta siisteyttä kun mennään kylään vaan ihan vaan että voi vaan olla ja jutella.

Sitä minä ainakin kaipaan...

Vierailija:

Lainaus:

ikinä siivota. ärsyttää, kun sen takia joudun elämään sosiaalisessa tyhjiössä. jospa sama vika on sun ystävillä? itse menen kyllä, jos kutsutaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat