Ultrassa paljastu, etta raskaus 3kk pidemmalla, samoin kavi esikoisen kanssa. Laakarin kommentti:normaalia. Miten mahdollista, mista menkat...

Vierailija

Kommentit (29)

Rankinta oli se että olin silloin 45v. Nyt mulla on ihana 4 vuotias tyttö, mutta kyllä kesti totuttautua ajatukseen, ja joka paikasta tuli negatiivisia kommentteja, neuvola oli pahin paikka. Onnea sulle hurjasti, kyllä kroppia löytyy joka lähtöön.

Ainakin n. 160 cm kavereilla maha on pullahtanut heti alkuraskaudessa näkyviin, kun taas minulla ja yli 170 cm kavereillani se vauva on kasvanut aluksi hyvinkin piilossa.

En tiedä kuinka moni painelee mahaansa ei-raskaana ollessaan tunteakseen kohdun koon? En minä ainakaan.

Tosin raskaus ei ihan 3kk pidemmällä ollut. Ekasta menin alkuraskauden ultraan rv. 9 jossa selvisi että raskaus oli viikolla 15 , ja toisessa menin ihan alussa rv. 5+ katsomaan onko masussa ketään, niin olin jo viikolla 13. Mukavia yllätyksiä mulle:)

Vierailija:

Lainaus:

Itsellä kohtu tuntuu jo nyt selvästi suurentuneena kun vähän mahan päältä painaa, viikkoja sentään vasta 7.

Eihän se kohtu tossa vaiheessa ole juurikaan suurentunut ja se on vielä osittain häpyluun takana...

Mä olen tosi hoikka ja vielä viikolla 14 oli terkkarilla vaikeuksia löytää kohdun pohja.

ootteko juoneet, polttaneet, syöneet lääkkeitä tms tänä aikana kuitenkin normaalisti (jos on siis tapana/pakko ollut?)

mua alkoi nyt ahistaa, sillä ollaan oltu yritetty vaavia nyt parisen kuukautta, menkat kyllä tuli lokakuun alussa normisti...mutta syön mm. lääkkeitä, joita ei suositella raskaana ollessa. Olenpa ollut myös viihteellä tänä aikana muutaman kerran...

Tosin mulla tuli vain yhdet menkat. Siksi en tiennyt olevani raskaana vaan olin vaan hurjjjan väsynyt ja koko ajan flunssassa. Olin viikolla 8 kun sain tietää raskaudesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat