Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuo luoja, mä olen raskaana. Vuosi yritystä takana ja nyt raskaustestissä kaksi viivaa.

Vierailija

Heikko tuo toinen viiva on, mutta selvästi erottuu. pakko hehkuttaa asiaa täällä kun on vielä pari tuntia ennenkuin mies tulee kotiin ja haluan että hän on ensimmäinen kello kerron. Täällä kun voi olla anonyymi.

Mä en muistanutkaan että ihminen voi olla näin onnellinen. kp 26/26 vaihtui rv 3+6

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Alussa se keskenmenoriski on suurempi muutenkin. JOs on raskaana on raskaana, ei sitä kmriskiä kannata alkaa viivan vahvuuden mukaan mittaamaan, ei sillä ole merkitystä!!!!!!!!!!!

Vierailija

Meillä myös yritystä takana vuosi ja kuukautisten pitäisi alkaa näinä päivinä. Kuukautiskiertoni on 27-31 ja nyt menossa 27päivä. En taida uskaltaa testata vielä?????? Vaikka viime kierto oli juuri 27 päivää...mutta sitä edellinen 29 päivää. Ei siis luultavasti kannata tikkuja haaskata, koska pianhan se täti sieltä kaartaa paikalle:(

Oliko sinulla tuntemuksia ennen testiä?

Vierailija

Isot kiitokset kaikille onnittelijoille. Heinäkuu on varmasti ihana aika saa vauva. Pitääpä mennä tässä kun malttaa tuonne odotuspuolelle...

t:ap joka ei voi lakata hymyilemästä

Vierailija

Mutta juuri nyt en jaksa edes murehtia keskenmenoa tai muita ongelmia. Pääasia on nuo kaksi ihanaa viivaa tikussa.

heinäkuun kahdeksas päivä on yhden laskurin mukaan laskettu aika.. sama synttäripäivä kuin siskollani.

t: ap onnellisesti raskaana.

Vierailija

Jokohan heinämammat -06 on perustettu tonne odotuspuolelle? Jesta, aika menee nopeesti. Mulla köllii tässä vieressä tän vuoden heinävauva. Ihana aika saada vauva!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat