Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plussa, mä olen raskaana. Meille tulee vauva...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vuosi yritystä nyt tulisi täyteen ja kuukautiset eivät alkaneetkaan . Apteekin oma testi näyttää kahta viivaa.

Kädet tärisee ja vapisen. En muista nutkaan että ihminen voi olla näin onnellinen. Jos kaikki menee nyt hyvin tulee meille heinäkuussa vauva.

t: marenda rv 3+6

Kommentit (13)

Vierailija

Huomasin uutisesi odotus-puolella ja piti tulla heti etsimään lisää tietoa täältä =) Vielä kerran ONNEA plussasta!

Teidänkin lokatytöstä-04 on tulossa sitten isosisko, ihanaa =)))) Niin, ja suuren suuret onnittelut 1-vuotiaalle neidille! Meillä juhlittiin 1-vuotissynttäreitä viime viikonloppuna.

Turvallista odotusaikaa sinulle!

Tansku, muksut & vaavi rv 32+1

Vierailija

Hienoja uutisia...Onnea paljon noin hienoista uutisesta...Antaa itsellekin toivoa, että jospa meillekin se nyytti vielä tulisi..=)

Jus huhuilin teitä tuolla ttt-pinossa =O)

Näin mahtavilla uutisilla on mukava aloittaa viikonloppu =)

Vierailija

justagril Kiitos. Olin jo siis ihan varma ettei tästäkään kierrosta tärpäänyt kun se tuhruvuoto alkoi.

Tuota keltarauhasarvoani en tiedä, mutta lääkäri sanoi että verikokeessa arvo oli normaali. Tiputtelun syytä ei saatu selville, oli selittämöntä tuhruvuotoa lääkärin mukaan. Keltarauhaslääkkeitähän mulle kokeiltiin eri annostuksilla mutta niistä ei ollut mitään apua. Clomit sain koska lääkäri epäili että munasoluni ei välttämättä irtoa ja se aiheuttaa tiputtelua... Ja noista clomeista huolimatta tiputtelua siis tuli. Mutta tuli myös plussakin. =)

Toivottavasti tosiaan tulet pian perässä tuonne odottajiin =)

uskomaton tunne kyllä kun voi sanoa olevansa raskaana ja ensimmäisistä oireistakin olen päässyt nauttimaan. Palelen iltaisin aivan sairaasti... sisällä on 23 astetta lämmintä ja makaan kahden peiton alla valittaen että on kyllä. Pientä alaselkä särkyä on myös, mutta se menee onneksi levolla ohitse ja varmasti helpottaa nyt kun juhlat ovat ohitse ja pääsee rauhoittumaan.

t: marenda rv 4+1

Vierailija

Marenda! Paljon onnea raskaudestasi ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti! On ihanaa, että saadaan plussia pidempään yrittäneillekin!

Eikö sulla ollut sitä tiputteluongelmaa, vai olenko sekoittanut henkilön? Ajattelin vaan, kun itse kärsin tiputtelusta ennen ja vähän jälkeenkin menkkojen, että saisinko sinunkin tapauksestasi hiukan toivo..?

Vierailija

[color=darkmagenta] Oikein paljon onnea ja ihanaa odotusaikaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka!

NapNap rv21+2 [/color]

Vierailija

justagirl juu, mulla oli niitä tiputteluvuotoja, muistat oikein ja voin tosiaan antaa toivoa. Mulla oli nyt eka clomi kierto. kp16 alkoi tuhruttelemaan taas. Mutta se oli paljon niukempaa kuin yleensä ja loppui pari päivää sitten.

ja tulos on nyt tuossa raskaustestissä. Uskomatonta ajatella että vuoden yrittämisen jälkeen miun massussa on vihdoinkin elämää.

Huomisesta tuleekin vaikea päivä. Kun on esikoisen synttärit ja talo täynnä vieraita. Pitää koettaa pysyä hiljaa ja väittää ihmisille ettei meille kuulu mitään uutta...

Vierailija

että plussasi tiputteluista huolimatta! Olisi kiva tietää, oliko sulla keltarauhasarvot kuitenkin ihan normaalit? Saatiinko tiputtelun syytä selville? Oliko syytä olettaa, ettet ovuloi, vai määrättiinkö clomit " varmuuden vuoksi" ? Mietin vaan, että määräisivätköhän mullekin clomeja, vaikka yhden kierron keltrauhasarvon mukaan ainakin ovulaatio olisi tapahtunut normaalisti? Mulla keltarauhasarvo oli tosi hyvä, 60 kp 21..

Mutta ihanaa, että onnistuit! Toivottavasti tulen pian perässä!

Uusimmat

Suosituimmat