Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Quierooooo!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siriin täällä huutelee...

Luin eilisestä pinosta lääkärikuulumisia ja haluaisin vähän tsempata!

En muista kerroinko aikaisemmin, että mulla oli kanssa tosi heittelevät kierrot. Pisin on tainut olla jotain 4.5 kk. Ensimmäinen raskauteni sai alkunsa clomeilla. Silloin kierrot oli about 40 - 50 päivää. Ekalla nappasi =D joten älä luovu toivosta. Nyt kun olet Väestöliiton seurannassa niin saat tietää luultavasti kun ovuloit, joten käyttää sitten se aika todella hyvin hyväksi ja varmistelkaa oikein kunnolla, ettei jää yksikään tilaisuus käyttämättä! *vinks*

Uskon kyllä että teillekin se luomulapsi tulee, tai voiko sitä nyt clomeilla luomuksi sanoa? Voi kai.

Meille onkin nyt kaksi raskautta sen jälkeen tullut " täysin" luomusti, joten toivoa on, uskoa minua!

Minä jään nyt taustalle odottamaan sinun plussaamista!!!

T: Siriin ja salarakas rv 17+1

Kommentit (4)

Vierailija

Kylläpäs vauva sitten aikaisin alkaakin jo liikkua, varmaan ihanaa!

Käydään kurkkimassa toistemme pinoissa ja vaihdetaan taas kuulumisia! Toivottavasti olis pian jotain kivaa kerrottavaa... Mukavaa syksynjatkoa sinulle

-Q-

Vierailija

Minusta viestisi jonka luin tuolta ensikot-jonosta oli tosi positiivinen! Ainakin omaan kokemukseeni verraten, teillä on todellakin ihan hyvät mahikset saada pikkuinen ihan omin voimin tai pienellä avustuksella.

Masussa on myörynnyt jo pari viikkoa, mikä onkin semmoinen etappi, että ei tarvitse enää huolehtia niin paljon, että onko siellä masussa kukaan ja onko se pikkuinen vielä elossa.

Lomaa on vielä viikko jäljellä ja sitten on yllätyksen vuoro kun palaan töihin masu pystyssä ;)

Muuten, olen koko tämän ajan kun olen ollut odotuspuolella seurannut tilannettasi, joten on taustalla koko ajan seurailemassa ja odottelemassa sitä kaivattua plussaa!

T: Siriin

Vierailija

Voiko tää olla totta? Just eilen mietin sua ja kävin tuolla teidän pinossa vakoilemassa kuulumisia! :) Ja siellähän olitkin just päivitellyt isoa massuas, joten kyllä toi sun salarakas taitaa oikein mukavasti siellä köllötellä! Vai joko se on aloittanut jumppatuokiot äidin iloksi? Mä en edes tiedä, milloin sellainen ihanuus alkaa, että tuntee vauvan potkut, joten voi kun pääsisin pian myös kokemaan sen! En viitsinyt sulle laittaa viestiä, kun en halunnut sun onnellista odotusta häiritä mun synkistelyillä. Mutta voi että mun mieltä lämmitti huomata, että sä olitkin mua huhuillut! :) [color=magenta]((((halaus))))[/color]

Kiitos tsemppauksesta! Tollaset uutiset aina luo uskoa, että kyllä se vielä jonain päivänä meilläkin tärppää! Ja nythän kaikki on jo taas niiiiiiiiin paljon paremmin, kun ongelma on löytynyt ja voidaan luontoa hieman avittaa. Just miehen kanssa laskeskeltiin, että tässä kuussa on oikein hyvät mahdollisuudet vielä ihan luomunakin onnistua, kun siis mahdollinen ovis on vielä edessä päin ja sitä seurataan ultralla, että ovuloinko tosiaan, vaikka kierto onkin tosi pitkä. Eilen ultrassa näytti siis siltä, että hyvinkin ens viikolla vois munasolu irrota. Ja sitten ens kierrossa on mullakin ne clomit apuna ja tehdään se inssi... Sitten samalla katsotaan toisen kerran simppojen laatu ja harkitaan, että jatketaanko inssejä vai kannattaisko vaan yrittää clomien avulla, eli siis muuten luomusti.

Nyt tuntuu, että ei näillä viikoilla ja kuukausilla oo niin väliä. Se aikaisempi kiire on jotenkin kadonnut, ja ajattelen vaan, että voi kun joskus onnistuisi! Ja eiköhän se onnistukin. Sun esimerkki antaa taas lisää uskoa ja voimia!

Sulla taisikin olla loma, joten nauti! [color=magenta]♥[/color]

-Q-

Uusimmat

Suosituimmat