Olisi kauhea kohtalo, jos joutuisi joka syksy pelkäämään miehen pikkujouluja

Vierailija

Voi hirveää, että täällä on paljon aloituksia miesten pikkujouluista. Näinkö huonolla tolalla on palstalla roikkuvien mammojen liitot?

Minä en kyllä ensimmäisenä mieti miehen pikkujouluihin lähtiessä, että kuka nainen sieltä hänet vokottelee mukaansa. Sillä tämä pelkohan kaikilla huonoitsetuntoisilla mammoilla on pehvassa.

En itse asiassa koskaan mieti, onko mieheni niin heikko ja tilannetajuton, että pettäisi. Voi olla että joskus pettää, on pettänyt tai ei koskaan petä. Minä luotan rakkauteen, yhteisiin harrastuksiin, onnelliseen elämäämme, ihaniin keskusteluhetkiin ja kahdenkeskisiin matkoihin, kynttiläillallisiin ja hyvään seksielämäämme. Siinä resepti. Vaihda miestä, jos elät jatkuvassa pettämisen pelossa. Pahimmassa tapauksessa katkera epäilysi kehittää sinussa syövän, kuolet pois ja lapsesi hoitaa miehesi rakastajatar, jonka syliin hän on paennut mustasukkaista vaimoaan!

Kommentit (13)

Vierailija

En ymmärrä, jos mies vetää yhden kännisen vedon kerran vuodessa, niin miksi hyvän ja toimivan parisuhteen pitäisi loppua siihen.

Vierailija

Tuollaisille tekisi tosiaan hyvää pitkä terapia tai sitten töihin meno, että saisi vähän näkökulkaa asioihin ja vaikka ihan omiakin pikkujouluja.

Vierailija

Mies jäi pettämisestä kiinni, en ole enää levollinen, vaikka järki sanookin, että pitiäs olla jos aikoo suhdetta jatkaa.

Mustasukkaisuus on aika inhimillinen tunne. Se, että sitä jauhetaan täällä on sata kertaa parempi kuin että mies saa kaiken niskaansa. Mun mielestä tänne ovat tervetulleita kaikenlaiset mielipiteet.

Ylemmyydentuntoiset ihmiset ovat vähän ärsyttäviä.

Vierailija

Ja ilkkukaa samantien kaikki, joilla on jotain vaikeuksia. Tai vielä parempaa, ilkkukaa kaikkia joilla on fobioita ja muita pelkotiloja. Se vasta hedelmällistä onkin.

Voi hirveää, että täällä on paljon aloituksia miesten pikkujouluista. Näinkö huonolla tolalla on palstalla roikkuvien mammojen liitot?

Minä en kyllä ensimmäisenä mieti miehen pikkujouluihin lähtiessä, että kuka nainen sieltä hänet vokottelee mukaansa. Sillä tämä pelkohan kaikilla huonoitsetuntoisilla mammoilla on pehvassa.

En itse asiassa koskaan mieti, onko mieheni niin heikko ja tilannetajuton, että pettäisi. Voi olla että joskus pettää, on pettänyt tai ei koskaan petä. Minä luotan rakkauteen, yhteisiin harrastuksiin, onnelliseen elämäämme, ihaniin keskusteluhetkiin ja kahdenkeskisiin matkoihin, kynttiläillallisiin ja hyvään seksielämäämme. Siinä resepti. Vaihda miestä, jos elät jatkuvassa pettämisen pelossa. Pahimmassa tapauksessa katkera epäilysi kehittää sinussa syövän, kuolet pois ja lapsesi hoitaa miehesi rakastajatar, jonka syliin hän on paennut mustasukkaista vaimoaan!

[/quote]

Vierailija

En ikinä halua joutua tilanteeseen jossa miehen tulevat (usean kuukauden päässä olevat pikkujoulut) ovat painajaisten aihe numero yksi ja minun täytyy pohtia " päästänkö" aikuista ihmistä ovesta ulos.

Ja vaikka mieheni pettäisi pikkujouluissa, ei se olisi pikkujoulujen syy, vaan mieheni.

Vierailija

Vaikka kieltämättä olen itsekin nähnyt, mitä se meininki niissä juhlissa joskus on. Mutta jos mies on pettääkseen, niin pettää se sitten, oli pikkujouluja tai ei.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mustasukkaisuus on aika inhimillinen tunne. Se, että sitä jauhetaan täällä on sata kertaa parempi kuin että mies saa kaiken niskaansa. Mun mielestä tänne ovat tervetulleita kaikenlaiset mielipiteet.

Eiköhän se mies saa paskaa niskaansa juuri sellaiselta vaimolta, joka jauhaa av:lla pikkujouluista jo syyskuussa. Täytyyhän heidän käydä myös tiukka neuvottelu, saako mies vaimoltaan (=äidiltään) luvan lähteä moisiin paheellisiin kekkereihin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat