Kultaseppä nälvi lapsemme nimeä korua kaivertaessaan

Vierailija

Lapsemme kummi kävi kaiverruttamassa Helsingin City-käytävällä olevassa kultasepänliikkeessä lapsellemme hankkimaansa rannekoruun lapsemme nimen.

Myyjä katsoi asiakseen nälviä oikein olan takaa suureen ääneen lapsemme nimeä. Hän oli erittäin nyrpeä, hänen mielestään nimeä ei voinut olla olemassakaan ja että se on aivan älytön ja närppi kaikkien muiden työntekijöiden ja asiakkaiden kuullen, että MIKÄ MUKA TÄMÄ TÄLLAINEN NIMI ON ja että kyllä kultaseppäkin IHMETTELI. En ole varma, mitä kaikkea hän sanoi, mutta kummin mukaan käyttäytyi todella ala-arvoisesti ja kummi pahoitti mielensä ja aikoo tehdä valituksen myyjän esimiehelle. Myyjä tosin sanoi, ettei esimieheen saa yhteyttä.

Mitä teen? Eihän tuollaisessa työssä olevalla ihmisellä ole mitään oikeutta vastaavaan käytökseen. Hän ei myöskään voinut pätkääkään tietää lapsen kulttuuritaustasta tms. Eikä nimi nyt mitenkään niin omituinen edes ole.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Jos ei saa ja kyseinen henkilö on omistaja itse niin sitten kannattaa kirjoittaa yleisönosastokirjoitus kyseisestä tapauksesta, jolloin saa huonoa mainosta.

Vierailija

VAAN SIITÄ MITEN ASIAKASPALVELUTEHTÄVISSÄ KUULUU ASIAKASTA PALVELLA!!!!!

ELI TÄSSÄ TILANTEESSA ASIAKAS SAI ALA-ARVOISTA PALVELUA JA SIITÄ KUULUU EHDOTTOMASTI TEHDÄ VALITUS!!!!!!!

Vierailija

ihan yhtä lailla vois olla kysymyksessä Smith tms yleinen nimi. Nää suomalaiset nimet vaan tuo pointin paremmin esiin.

-ei muista edellistä numeroo-

Vierailija

no, juuri tällä hetkellä tuo on ison murheeni, mistä olen tosiaan kiitollinen! On niitä murheita riittänyt.

Mutta vaikka maailmassa olisi mitä murheita, ei se oikeuta asiakaspalvelutyössä olevaa henkilöä käyttäytymään moukkamaisesti.

Ap

Vierailija

itsehän olet kokoajan hokenut ettet halua muiden mielipieitä nimestä. Miksi siis välität myyjänkään mielipiteestä? Miksi tehdä asiasta noin iso haloo?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Lapsemme nimeksi tulee Jemmica Narcissa Yasmiina. Nimi on erittäin kaunis, eikä todellakaan kiinnosta mitä mieltä joku kultaseppä siitä on.

T. ap.

Vierailija

Ei tuollaista käytöstä kenekään tarvitse suvaita. Luonnollisesti seuraava askel on tehdä valitus myyjän moukkamaisesta käytöksestä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

itsehän olet kokoajan hokenut ettet halua muiden mielipieitä nimestä. Miksi siis välität myyjänkään mielipiteestä? Miksi tehdä asiasta noin iso haloo?

Koitahan nyt oikeasti vähän miettiä.

Menet siis kauppaan, maksat kortilla ja myyjä alkaa kovaan ääneen nauramaan.Sitten hän alkaa huutelemaan muille ihmisille ja haukkumaan sinun nimeäsi.Tai ehkä myyjä ei pidäkään sinun vaatetyylistäsi ja alkaa sitä naureskelemaan.

Tuo olisi sinusta siis ihan on??Ymmärtäisit myyjän reaktion, olethan itse vaatteesi valinnut.Olet siis ottanut riskin, etteivät kaikki muut pidä niistä?

Varmaan joo!!!!Kyllä sinäkin siinä närkästyisit, aivan satavarmasti.

Vierailija

Sain kummilta yksityiskohtaisen selostuksen, kun hän soitti järkyttyneenä suoraan liikkeestä. Myyjä oli siis ollut töykeä jo korua ostaessa ja muutenkin oli tosi penseä. Sama meno jatkui tänään, kun kummi meni noutamaan kaiverrettua korua. Luulen, että sain ihan selvän kuvan tapahtumista, luotan kyllä tähän kummiin.

Luulen, että kertoi minulle siksi, että oli itse kokenut tilanteen niin loukkaavaksi ja kiusalliseksi. Hän tavallaan joutui selittelemään erikoisempaa nimeä. Ymmärrän kyllä, että diskreetimpi olisi jättänyt asiasta mainitsematta minulle, mutta en minä nyt tästä kertomisesta tosiaan loukkaantunut.

Kyse oli tosiaan asiakaspalvelusta, jossa myyjällä ei ole mitään sijaa arvostella negatiivisesti mitään asiakkaassa. Ylipäätään ajattelen, että ihmisten nälviminen kannattaisi tehdä ihan oman päänsä sisällä tai korkeintaan kotioloissa, niin eipähän itsekään nolaa itseään. Ei ole meinaa kovin mieltä ylentävää se nälviminen!

Vierailija

esimiehen yhteystietoja tai katso netistä/puhelinluettelosta, jos eivät kerro. Jos saa huonoa palvelua rahansa vastineeksi, asiakkaan nimenomaan pitää valittaa. Se on sitä markkinatalouden tuntemaa demokratiaa. Oikeastaan lapsenne nimi ei liity tähän mitenkään, mistä tahansa huonosta palvelusta on asiakkaalla oikeus kertoa mielipiteensä.

Valituksen tekemisessä auttaa, jos osaa kuvailla minä päivänä ja mihin aikaan ja kuka " palveli" :

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat