Ostaisiko jo haalarin ensi talvelle?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Nyt kun saisi tarjouksesta,tekisi mieli ostaa peuharihaalari ensi vuodelle.Onko ihan hullua arvailla haalarin kokoa vuoden päähän?

Kommentit (5)

Vierailija

Sillä tällaisia syksyisiä peuhari-tarjouksia on joka vuosi.

Eri asia on sitten ne keväiset alet, joista voi Reima-teceja, super-Remuja ja Rasavilleja saada halvemmalla.

Ja toi verkkoklinikan kasvukäyrä voi olla hyvä idea.

Itse olen joskus neuvolasta kysellyt, että jos lapseni on nyt näin pitkä niin kuinka pitkä hän on vuoden päästä, jos tällä käyrällä pysyy - aika hyvin on pitänyt paikkaansa.

Vierailija

ostanut seuraavaksi talveksi haalareita -40% ja -50% alennuksesta, lähinnä Reimateciä ja Jonathania tosin. Meillä on lapsien kasvu ollut helposti arvattavissa kun toinen kasvaa hieman hitaammin ja on laihahkoa " mallia" ja toinen on sellainen pullukampi yms, pituuskasvussakin hieman pidempi aina ollut. ja tunnen reimatecin ja Jonathanien koot hyvin että olen osannut senkin takia ostaa, jos pitäisi ostaa joku halpis haalari, ostaisin varmasti jo esim. 110cm ensi talveksi tytölleni, koska käyttää nyt jo jotain 110cm yläosia, alaosia 98-104cm, mutta reimatecin tuntien 104cm olisi hyvä ja sellaisen ostankin jos löydän. Tänä vuonna 98cm reimatec ja jonathan. Isommalle ostaisin 116cm, juuri koska tänä vuonna 110cm... mutta jotkut lapsethan saman ikäisenä käyttää 1-2 kokoa isompia tai pienempiä joten sinänsä itse en antaisi kamalasti yleisiä ohjeita :)

Mutta jos mielestäni " tunnistat" lapsesi kasvun ja haalari on hyvässä alessa, suosittelen !

Vierailija

itse olen käyttänyt hyväksi verkkoklinikan taulukkoa lapsen kasvusta, eli jos lapsi on jollain käyrällä iässä x, niin hän on iässä y todennäköisesti samalla käyrällä, mutta ylempänä.

Toiseksi olen joutunut ostamaan liki joka kokoa kun on syksy ja kevät lapsia, eli vanhoja voi käyttää mutta niin lyhyen ajan.

Vierailija

olen yleensä ostanut esim keväällä halvalla. MUTTA en ilmeisesti osaa arvioida kovin hyvin koska yleensä pystyvät vaan käyttämään vähän aikaa kunnes liian pieni....

Vierailija

jos tunnet Jonathania ja Reimaa niin auttaisitko hiukan? Täksi talveksi tytölle (2v4kk) on Jonathan kokoa 92.Mietin pitkään 98 ja 92:n välillä ja voi olla että keväällä tuo 92 alkaa käydä pieneksi.Tyttö on nyt 90cm pitkä ja siro on,painoa vain 12 kiloa ja nollakäyrällä menee,himpun allekkin.Kuulin,että reimoissa olisi pienemmät koot kuin Jonathaneissa.siksi ajattelin,olisiko reiman peuhari koko 104 sopiva vuoden päästä?Sen saisi nyt hintaan 44 euroa.. Entä tulevatko Jonathanit myös aleen joulun jälkeen?Kiitos kaunis!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat