taas alkaa pikkujouluaika..ja kotiäitinä ei ole mitään juhlia..:(

Vierailija

miehellä ja kaikilla kavereilla on hienot työpaikan pikkujoulut, ihanaa pukeutua hienoksi ja lähteä juhlimaan, kaikilla iloinen mieli..

mua masentaa..olisi kiva ittekkin joskus laittautua hienoksi ja juhlia..

en kuitenkaan halua laittaa lapsia hoitoon pelkästään sen takia.lapset on kuitenkin maailman tärkein asia.mutta kuitenkin masentaa..koko ajan kuunnella miten hienot juhlat muilla tulossa..

tuntuuko kenestäkään samalta?tai ymmärtääkö kukaan mitä tarkotan??

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Aikuiset ryyppäävät ja sekoilevat, ainakin meidän firman juhlissa. No, hauskaakin on ollut, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sen vähemmän kiinnostaa. Nyt aion mennä, kun palasin töihin ja pienen lapsen äitinä nämä viihteellelähtömahdollisuudet ovat aika vähissä.

Vierailija

Mulla ihan sama juttu, ajattelin just kun kaupassa kattelin pikkujoulumuotia etta ei juhlan juhlaa tiedossa! Ja tosiaan eihan se maailmanloppu ole, mutta olishan se kiva saada arkeen piristysta. Ehka pitais ite jarjestaa jotkut joulupippalot ystaville tms.

Vierailija

Ja mies tukee ajatusta :). Itsellään on työpaikan pikkujoulut, pari edustusristelyä, ja joululounaita niin paljon, ettei jouluna enää maistu jouluruoka :/.

Eli vietän yhden lauantai aamupäivän esikoisen kanssa pulkkamäessä, jonka päälle tissuttelen puoli pulloa glögiä (vähintään!), sitten sulkeudun YKSIN saunan puolelle, teen jalkahoidon isken naamion naamaan sun muuta ja siemailen kuohuviiniä. Mies hoitaa ipanat.

Noi tein viime vuonna ja hauskaa oli yksinkin. Kun lapset heräilee päiväunilta tehdää hyvää ruokaa ja vietetään iltaa yhdessä. Sen jälkeen mies hoitaa lapsia loppu illankin ja mun ystävä tulee mun kanssa höpöttelemään niitä näitä ja tuo tekemäänsä sherryä pullon (tai pari).

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

..koko ajan kuunnella miten hienot juhlat muilla tulossa..

tuntuuko kenestäkään samalta?tai ymmärtääkö kukaan mitä tarkotan??

Tosin en ole kotiäiti vaan työtön. Eipä ole siis täälläkään tulossa mitään työpaikan pikkujouluja. Ja tyttökavereiden kanssa kun ollaan aina pidetty yhteinen " tyttöjen pikkujoulu" niin nyt tänä vuonna sekin järjestetään juuri sellaisena ajankohtana etten pääse (olen juuri silloin toipumassa pienehköstä tähystysleikkauksesta joka ei vaadi kuin 2-3 pvää lepoa sen jälkeen). No, jos 9 ihmiselle sopii tuo ajankohta ja yhdelle ei niin minkäs sille voi... :-(

Mutta suoraan sanoen masentaa - varmaan ihan samalla tavalla kuin sinua. Miehellä on tulossa marraskuussa/joulukuun alussa:

- työpaikan pikkujoulut

- harrastusryhmän pikkujoulut

- ja vielä ylimääräisenä (ei pikkujouluna tosin) luokkakokous hienoissa puitteissa

Minulla taas....ei mitään.... :-(

Vierailija

Viime joulukuussa menimme (meidän taloyhtiön kotiäidit) helsinkiin syömään.

Nyt pääsen mukaan joulutorimatkalle Tallinnaan mukavien ihmisten kanssa.

Ja iskä hoitaa, kun minä meen.

Eiköhän nämä jutut ole itsestä kiinni. Ei kelpaa selitykseksi, että on muuttanut uudelle paikkakunnalle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat