Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä sanoa työhaastattelussa kun kysytään huonoja puolia?

Vierailija

sitä en taida sanoa että olen AV:hen koukussa kuitenkaan ;-)

mutta siis ihan oikeesti. onhan mulla huonoja puolia, kuten lyhytjänteisyys ja ylikiltteys mutta onko teillä patenttia kuinka sanoa huonot puolensa jotenkin silleen ettei mene liian pahaksi. olen myös työnarkomaniaan taipuvainen. minkäs noista valitsis?

Kommentit (14)

Vierailija

Mieti jotain sellaisia puolia jotka pääosin vaikuttavat siviilielämääsi eikä siis työelämään, silloin ne eivät voi vaikuttaa negatiivisesti arvioinnissa.

Vierailija

siinä pitäisi olla yhden sektorin esimies ja vastuussa asiakkaiden oikeusturvasta. empatiakyky on tärkeä ja lainsäädännön tuntemus tietysti. pikkutarkkaan pykäliä viilaamaan siis.

*vieläkin ihan eilisen kutsun hehkuissa*

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

siinä pitäisi olla yhden sektorin esimies ja vastuussa asiakkaiden oikeusturvasta. empatiakyky on tärkeä ja lainsäädännön tuntemus tietysti. pikkutarkkaan pykäliä viilaamaan siis.

*vieläkin ihan eilisen kutsun hehkuissa*

ap

Vierailija

esim. pankkiin; olet vähän liiankin pikkutarkka vaikka miehesi mielestä. Keittiöön; olet siivoushullu. Kevennykseksi; rakastat shoppailua.

Vierailija

kiltteyteen. ne on totta ja ei varmaan liian pahoja. tilanteesta riippuen pitää katsoa minkätyypisiä ihmisiä siellä on haastattelemassa ja yrittää ravata kumpi toimis paremmin.

Vierailija

varmaan sata hakemusta olen lähettänyt ja tämä olis 3 haastattelu. mulla on aikalailla täsmäkoulutus tähän. ensimmäistä kertaa haen valmistumisen jälkeen esimiestehtäviin. mua jännittää aivan älyttömästi!

varmaan pitää toi lyhytjänteisyys pistää romukoppaan. onhan mulla oikeesti tosi pitkä pinnakin kun lapset sitä jatkuvasti kasvattaa...

ap

Vierailija

sain täältä vinkin että niin vois hyvin sanoa, koska se on totta kuitenkin myös. ja joku sanoi että ei kannata sanoa ns. hyvää puolta huonoks puoleks, kuten just tuo että on liiankin tarkka. sitäkin muuten oon käyttänyt.

nimim. maanantaina jo kahdeksanteen haastatteluun menossa : /

Uusimmat

Suosituimmat