Valkovuodosta ja hiivasta

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei te immeiset, joilla tulee heti hiivaoireita käyttäessänne pikkuhousunsuojaa. Miten olette ratkaisseet sellaisen ongelman, kun valkovuotoa tulee aika paljon (ainakin minulla) näin raskausaikana. Laitatteko vain paperia kun suojaa ei voi käyttää?

h.h. rv 23+1

Kommentit (7)

Vierailija

Eli siis sellasta olisin kysynyt, että onko kukaan huomannut, että canestenin yhden illan kuurin jälkeen vai oisko hiivatulehduksen syytä vaan tulee haavaumia häpyhuuliin ja ne sitten osaa olla kipeitä? Itselle juuri tiistai-iltana laitoin puikon ja eilisestä asti tuntunu haavaumia pyyhkiessä. Joskus ennenkin huomannu samaa.

Monkey rv. 19+3

Vierailija

kyllä meni oikein hyvin sisälle, mutta luulen, että se muutaman päivän aikana valunut lääkemöhnä aiheutti ne haavaumat... ehkä...

Monkey

Vierailija

Mul rupes kans viimeksi vähän vuotaa verta jostain sieltä emättimen suulta, kun änkesin puikon väkisin kuivaan pimpsaan. Et kandeis varmaan laittaa jotain liukastetta siihen samalla...?

Mä ainakin kokeilen silleen seuraavalla kerralla.

h.h.

Vierailija

Päädyin käyttämään kaksia alushousuja päällekkäin. Päällimmäisenä oleviin alkkareihin (siis niihin, jotka eivät ole ihoa vasten) laitoin pikkuhousunsuojan, ettei vuoto menisi pitkiksiin asti. Tällä systeemillä pärjäsi työpäivän, kotona saattoi sitten vaihtaa ihoa vasten olevat alkkarit puhtaisiin.

Vierailija

emätin tulehdus jossa valkovuotoa on aivan älyttömästi. Neuvolatäti ehdotti että vaihtaisin mielummin pikkarit useasti enemmin kuin käyttäisin pikkuhousunsuojaa. Tätä olen nyt sitten kokeillut ja toimii! Kannattaa kokeilla. Töissäkin vaihtaminen onnistuu ihan ongelmitta.

Rv 8+5

Vierailija

No mulla ei kyllä töissä voi ravata koko ajan vessassa vaihtelemassa housuja. Tuliko sulla toi emätintulehdus muuten ilmi ihan siinä tavallisessa pissatestissä, joka otetaan joka kerta neuvolassa?

h.h.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat