Onko kyseessa joku burn-out tms kun ystava (DI ja ekonomi koulutukseltaan) sanoutuu irti todella arvostetusta tyosta ja menee toihin kahvil...

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

Itse sairastin burnoutin ja muistan haaveilleeni työstä, jossa on tarkat työajat ja vastuu minimissä. Mutta olin niin poikki, etten olisi ikinä oikeasti pystynyt sitä toteuttamaan. Joten ehkäpä ystäväsi on vain huomannut, että haluaa tehdä toisenlaista työtä :-) Mutta silti, sanoisin myös: Oho!

Vierailija

Vihaan työtäni ja ainaista painetta. Haluaisin työhön, jossa saan käyttää sosiaalisuuttani, ystävällisyyttäni ja työ ei ole niin pitkäjänteistä vaan enemmän siinä hetkessä.

Ei vaan riitä vielä pokka... Ja mietin raha-asioita. Palkka varmaan puolittuisi.

Vierailija

Kyse on jo enemminkin toipumisesta todennäköisestä uupumuksesta. Uupumisvaiheessa ei tuollaisia ratkaisuja yleensä kykene tekemään.

Vierailija

Minä tein lähes 10 vuotta työtä, jossa en viihdy. Muka hienoa ja arvostettua. Nyt olen ollut 1,5 vuotta lapsen vuoksi siitä pois, ja koskaan en enää siihen aio palata, joko menen opiskelemaan tai sitten vaikka ihan hanttihommiin duunariksi, mutten koskaan enää omaan työhöni. Vasta nyt kotona ollessa on jaksanut ajatella sen verran, että kiittii tosiaan riitti.

Vierailija

voihan olla, ettei ystäväsi jaksa kantaa sen arvostetun työn tuomaa taakkaa harteillaan?Jos vaikka vähemmälläkin stressaamisella voi tulla toimeen?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat