Minä en aio käyttä kivunlievitystä synnytyksessä, sillä

Vierailija

nama tuskat ovat oikeuden mukainen rangaistus siitä, että Aatami ja Eeva söivät hyvä ja pahan tiedon puusta. Perisynti jonka seurakset on vain kärsittävä. Miten kukaan voi ajatella toisin, jotka uskovat Jumalaan?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

miehen rangaistus on se että joutuu tekemään töitä elannon eteen.

ja naisella se synnyttäminen.

Nykyään vaan naiset ovat halunneet ottaa miehen taakan kantaakseen pystymättä kuitenkaan antamaan omaa osuuttaan ukolle ;)

Vierailija

Toivon vain kovasti, ettei minulle jouduttaisi keisarinleikkausta tekemään. En tiedä , miten sen asian kanssa eläisin. Ehkä siinä tapauksessa en ainakaan ottaisi kipulääkitystä enään puudutuksen/nukutuksen lakattua. Kärsisin sectiohaavan kivut. Itsensä kurittaminen pitää ns. jalat maassa. Ei totuus unohdu, että on syntinen. Samalla voi vain yrittää samaistua Jeesuksen kärsimyksiin, jotka kuitenkin olivat raaemmat kuin mikään leikkausarpi.

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

nama tuskat ovat oikeuden mukainen rangaistus siitä, että Aatami ja Eeva söivät hyvä ja pahan tiedon puusta. Perisynti jonka seurakset on vain kärsittävä. Miten kukaan voi ajatella toisin, jotka uskovat Jumalaan?

Mikäs on sitten se miehen rangaistus?

Vierailija

kun ei ehditty sellaista antamaan ja olen tyytyväinen siihen. Luulin, etten kestäisi sitä kipua, mutta hyvinhän se meni kun vain päästi mielensä alkukantaiseen regressioon ja pois kivusta. Toki synnytys ilman kivunlievitystä vie mielestäni turhan paljon voimia, joita tarvitaan ponnistukseen.

Vierailija

ykkösen kanssa käytin kaikki mahdolliset puudutukset ja kaasut tuntui siltä että mitä v****a olipa helpoo homma, kakkosen kanssa en käyttänyt mitään traumat jäi. kolmosen kanssa sentään ilokaasua vetelin eikä ollut herkkua sekään. Ikinä en luomustu vetele PISTE.

Vierailija

Mä olen uskossa oleva ja aijon ottaa kaikki maailman kipuavut mitä Luoja on meille käyttöön antanut.

Kyllä se on vanhanaikaista ajattelua miettiä että on kärsittävä niinkuin esiäitimme ammoin.. Kyllä se Jumala on antanut lääkäreille ja biologeille ym. tiedeihmisille sen tiedon miten särkyjä oli se sitten päänsärky... synnytys tms. tule hoitaa jottei elämä ole sietämätöntä.

Vierailija

On sitä paitsi kulttuureja, joissa naiset ovat tasa-arvoisia tai miestä hallitsevampia. Suomessakin esikristillisellä ajalla naiset ja miehet olivat tasa-arvoisia.

Mut joo, voihan ilman kivunlievitystäkin synnyttää, mietin vaan, että aikooko ap. sitten esim. pysyä aivan paikoillaan, koska onhan tietyllä tavalla liikkuminenkin kivunlievitystä... Muuten onnea, itselläkään ei ollut mitään kovia konsteja käytössä ja kivasti meni!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat