Kauanko ja miten ulkoilette noin 2v lastenne kanssa?KERTOKAA TOTUUS!

Vierailija

Moi

Ois kiva kuulla, miten ulkoilette lastenne kanssa päivittäin. Me yleensä aamupäivisin tunti (puistossa tai nyt oltiin pulkkamäessä, kun oli lunta satanut) ja iltapäivällä 1/2h - tunti. Jos aamupäivisin on joku perhekerho tms, ulkoillaan vaan iltapäivällä. Ja joskus vaan aamupäivällä, jos äitiä laiskottaa... ; ( Yleensä yritetään sitten edes kaupassa käydä kävelleen, jos ei muuten enää iltapäivisin ulkoilla.

Kertokaahan muut, miten teillä!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ulkoilee aamupäivän heidän kanssaan ja sitten alkuillasta joko mä tai isi vie puistoon noin 1,5 tunniksi kelistä riippuen. Viikonloppuisin ulkoillaan yleensä vaan aamupäivisin noin 1 tunti, koska iltapäivisin kyläillään/meillä on vieraita.

Vierailija

Muuten kaatuisivat seinät päälle. Välttämättä ein kävis noin paljon jos lapsi olisi rauhallisempi. Tai en ainakaan joka päivä. Nyt sadepäivinäkin mentävä jotta lapsi saa purettua hulvatonta energiamääränsä.

Vierailija

että eikö lapset ole ihan hepulissa, ja miten vanhemmat jaksaa? Meillä ainakin ulkoilu helpottaa huomattavasti arjen sujumista, tämän varmasti moni tunnistaa.

Vierailija

Ei ainakaan meillä päin näy äitejä puistoissa tai ulkona.Yksin ulkoillaan yleensä! Ja toi 4 tuntia on aika paljon, kuka todella ehtii ja jaksaa ulkoilla noin paljon. Kyllä vanhempien täytyyitseäänkin ajatella. Kyllä 2 tuntia päivässä riittää!

Vierailija

Sateella ei mennä yleensä lainkaan, paitsi tihkusateella.

Muulla säällä ulkoillaan kerralla n. 2 tuntia, joskus hieman vähemmän, joskus enemmän. En viitsi sitä lähtötohinaa puolen tunnin takia harrastaa. Meillä on tuossa vieressä hyvä puisto, joten siellä aika kuluu rattoisasti.

Yleensä ulkoillaan pari kertaa päivässä, paitsi, jos ollaan menossa johonkin muualle sinä päivänä.

Vierailija

Meillä päin (silloin kun vielä olin kotiäitinä) puistossa, pihoilla ja muuallakin ulkona pyörivät ne samat äidit lapsineen. Kyllä minä ainkin ehdin tekemään omiakin juttuja, vaikka ulkoiltiin lasten kanssa ainakin se 4 tuntia päivässä.

Meillä kaikki vain viihtyvät paremmin ulkona touhuten. Nyt lasten ollessa jo vähän vanhempia ja päiväkodissa, ulkoilemme silti iltaisin vielä 1-2 tuntia.

Vierailija

iltapäivällä 1-2 tuntia, ihan ilmasta riippuen. Kesälä saatettiin iltasin viettää kolmekin tuntia ulkoillen.

Meillä ei ole autoa, joten kauppareissut tehdään kävellen, siinä saattaa mennä parikin tuntia, kun 2v tyttö haluaa kävellä takaisin itse.

Eli yhteenvetona 2-4 tuntia päivässä ihan ilmasta riippuen. Meillä hyvät kuravehkeet, että ihan pieni vesisade ei pelästytä ja lapsi näyttii näistä ilmoista suunnottamasti, äiti huomattavasti vähemmän...=)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat