Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksi huuto.netistä? Kannattaako koluta rojut kaapista ja laittaa myyntii?

Vierailija

Kommentit (10)

Vierailija

mikä on toisen roju, on toisen aarre. Mutta sitten taas muutama juttu on jäänyt käteen, joiden luulin menevän heti. Mutta en minä nyt lähes uutta tavaraa melkein ilmaiseksi huudossa anna, mieluummin vien sitten hyväntekeväisyyteen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mistä mie tiedän paljonko pitää ostajalta veloittaa postikuluja kun ne pitäisi ottaa etukäteen, ennen postiin viemistä..?

Vierailija

eli sen mukaan voit katsoa paljonko on postikulut ja siellä sivulla on myös hintalaskuri.

Pakkaamisessa kannattaa tarkasti miettiä miten saisi mahdollisimman pienen ja halvan paketin.

Vierailija:

Lainaus:

Mistä mie tiedän paljonko pitää ostajalta veloittaa postikuluja kun ne pitäisi ottaa etukäteen, ennen postiin viemistä..?

Vierailija

Kuva tuotteesta on käytännössä pakko olla. Meille tuli digikamera vasta äskettäin, ja sitä ennen oli hankalaa, kun piti skannata vaatteita tai sitten ottaa paperikuvat -> kesti ikuisuuden ja maksoikin... Harva huutaa tuotetta kuvatta, vaikka kuvailisi miten tarkkaan sanallisesti.

Vaatteita on varmaan siinä mielessä helppo myydä, että jonkun t-paidan postitus ei paljon maksa (0,90 tai 1,30, sanoisin). Itse en edes harkitsisi esim. huonekalujen huutamista, kerran huusin teepannun ja senkin postitus vei jo 6,80 e eli aika kirpeä summa vielä huutohinnan lisäksi. No joo, vauvan vaunut tulivat huutiksesta matkahuollon välityksellä, mutta olivat wanhat (sitä täällä vihattua retroa ;) ja muuten halvat. Vaatteet ovat myyjällekin helppoja postittaa, kun ei tarvitse paketoida kovin huolellisesti kun ei ole särkyvää. Minusta huutis on kiva harrastus ja kirppishullu pääsee eroon ylimääräisestä roinasta, jota aina jostain sikiää (kukahan sitä meille kantaa...?)

Vierailija

Laitat hinnat vain tarpeeksi alas, kuvailet hyvin ja rehellisesti myös pienet viat, niin jovain. Ihan varmasti saat paljon kaupattua!

Mä vasta äskettäin innostuin. Laitoin aika paljon kolmesta raskaudesta kertyneitä vaatteita ja pari muovipussillista semmoisia kuteita, mitkä pitänyt viedä uffiin viimeisen vuoden...Niin sain niistä yli 200,-. Ikinä en olis kuvitellutkaan!

Vinkki: hinta alas, myyntiaika pari päivää (kukaan ei selaa sinne loppusivuille vaatteita ja aina voit laittaa uudestaan myyntiin) ja älä käytä hintavarausta jos ei oikeasti siihen tarvetta. Sitä kartetaan.

Hyviä kauppoja!

Vierailija

itse olen huomannut että se mikä itselle on turha voi jollekin toiselle olla todella hyödyllinen.

Olen myynyt (ja ostanut) huuto.netissä nyt pari vuotta ja siellä saa myytyä melkein mitä vaan. Aikaavievää on laittaa ilmoituksia, varsinkin kun itselläni on tapana kertoa tuotteesta IHAN kaikki...

Mut ei muuta kuin kokeilemaan.

Uusimmat

Suosituimmat