Saatteko olla tekemisissä entisten heilojen

Vierailija

kanssa? Millään tavalla? Kysellä meilillä tai tekstarilla kuulumisia, edes?

Käsi sydämelle, tulee tilanteita, joissa tulee joku ihminen menneisyydestä mieleen ja tekis mieli kysyä että mitä kuuluu? Uskallatko tehdä sen.

Kommentit (8)

Vierailija

Tietysti jos jossain kaupungilla törmätään niin vaihdetaan kuulumiset, muuten ei kiinnosta olla tekemisissä. Mies saisi mun puolesta kysellä kuulumisia vanhoilta heiloiltaan jos haluaisi, kunhan nyt ei ihan tiiviisti alkaisi kaveerata. Eipä tuo tietääkseni ole kuitenkaan kysellyt.

Vierailija

Meillä ei pidetä yhteyttä entisiin. Mies pahoittaa heti mielensä jos olen vähääkään tekemisissä yhden vanhan heilani kanssa. Muista ei ole lainkaan niin mustasukkainen. Mutten kyllä pidä heihinkään mitään yhteyttä. Entinen avomieheni ei voi edes tervehtiä minua, vaikka olimme yhdessä 7 vuotta. Hänen nykyinen puolisonsa on niin mustasukkainen. Ja kuulemma haukkuu minua yleisesti tämän miehen sukulaisillekkin.

Mieheni exä taas käy samassa vauvauinnissa kuin me, eikä se häiritse minua tippaakaan.

Vierailija

Olisi kamalaa jos tällainen aika perustavaa laatua oleva oikeus omiin ihmissuhteisiin minulta yritettäisiin. En ikinä voisi Rakastaa tai elää ihmisen kanssa joka yrittäisi estää minun sosiaalisia suhteitani. Onneksi semmonen ei tulisi miehelleni mieleenkään....

Vierailija

Enkä tod aio keneltäkään kysellä lupaa yhteyksien pitoon. Soitellaan, meilaillaan, tekstaillaan ja reissaillaan. Mun oma asia keihin olen yhteydessä, eikä kuuluu kenellekkään muulle.

Vierailija

Toinen asuu samassa kaupungissa ja tiedän työpaikan, mutta en myöskään kaipaile. Ei toisaalta ollut mikään kovin vakava juttu enkä usko hänenkään meidän stooriamme muistelevan.

Enemmän muistelen miespuolisia ystäviäni menneisyydestä, niitä joiden kanssa ei tullut seurusteltua vaikka lähellä saattoi ollakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat