SUIHKUtissi ongelma...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heissan!!!

Mitä tehdä, kun toinen tissi suihkuttaa kamalasti?? Vauva saa hirveet raivarit tissillä, varsinkin väsyneenä, eikä pysty kunnolla imemään siitä...ja muutenkin vauvalla ilmavaivoja, niin varmasti tämä suihkuttaminen lisää niitä....

Tähän asti olen yrittänyt pumpata, ettei tissi olisi täynnä vauvalle sitä tarjottaessa, mutta suihkuttaa silti...yöllä enkä väsyneelle sitä tarjoa....en haluaisi kokonaan lopettaa sen tarjoamista...

VINKKEJÄ.

t.hope-a ja typy 7vk

Kommentit (4)

Vierailija

Se on ehkä noin pienen vauvan kanssa vielä hieman hankalaa, mutta mä siirryin varmaan reilun parin kuukauden ikästä imettään tossa asennossa. Vauva imee siis rintaa vastavirtaan, joten maitoa ei ehkä pääse tulemaan niin nopeesti.

HOPE-a:

Lainaus:

Heissan!!!

Mitä tehdä, kun toinen tissi suihkuttaa kamalasti?? Vauva saa hirveet raivarit tissillä, varsinkin väsyneenä, eikä pysty kunnolla imemään siitä...ja muutenkin vauvalla ilmavaivoja, niin varmasti tämä suihkuttaminen lisää niitä....

Tähän asti olen yrittänyt pumpata, ettei tissi olisi täynnä vauvalle sitä tarjottaessa, mutta suihkuttaa silti...yöllä enkä väsyneelle sitä tarjoa....en haluaisi kokonaan lopettaa sen tarjoamista...

VINKKEJÄ.

t.hope-a ja typy 7vk

Vierailija

kanssa pian 8vko vanha tyttö ja toinen tissi suihkuaa ja väsyneenä raivoaa tissillä. kokeilin syöttää seisaaltaan ja kävellä hiljaa niin alkoi syömään. kokeile. meillä tämä ainakin auttoi. tuntui ettei hotkinutkaan yhtään niin paljoa kuin istualtaan.

Vierailija

Järjestäpä se sitten. Toisaalta joskus myös se ihan istuva asento auttaa, kun vauva vaan nieleskelee maidon ja harvakseltaan imaisee että heruminen pysyy yllä.. Esikoinen hermostui tisseilleni täysin, ja lopetti 3-4kk kohdalla täysin imemisen. Tämä toinen on paljon kärsivällisempi näköjään ja osaa käsitellä paremmin suihkuavaa maitovirtaa... silti masu kipeänä,mutta tosiaan tuo pystyasento on paras.'

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat