Haaveileeko joku tuplapanosta kahden miehen kanssa yhtäaikaa?

Vierailija

Toinen pepussa ja toinen pimpissä.... hitsi kun mua kiihottaisi sellainen!!!!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Eli en kyllä toteuta, oma rakas mies riittää kyllä. Mutta fantasiana ois kiihottavaa jos ois kahden miehen huomion kohteena samaan aikaan, yksityiskohdista en oikeen osaa sanoa, ehkä suuhun kortsun kanssa ja pimppiin, rintojen hiplausta unohtamatta.

Vierailija

Ja en ainakaan haluaisi yhtä aikaa suuhuni. Oikeesti en edes haluaisi keltään vieraalta mieheltä ottaa suihin. Liian intiimi juttu.

Vierailija

Haaveillaan täällä yhteistuumin naiskaverini kanssa... Mistä täältä' oikein löytyy kimppakivaa. Kangasala on aikas köyhä paikka tässä suhteessa. Tietääkö joku tarkempia osoitteita meille??? Pillut kostuu jo....

Vierailija

vähän aikaa sitten ja oli ihan mielettömän ihanaa. Oma kulta ja yks muu tuttu mies. Ei oltu suunniteltu sen tapahtuvan silloin ja siellä ja sen miehen kanssa, se vaan meni niin, mutta oltiin kyllä suunniteltu ja sovittu että toteutetaan sitten kun siihen tulee mahdollisuus.

Ei ollut yhtaikaa pillussa ja pepussa kun ei ollu sänkyä missä peuhata ;) joten ei oikein löytynyt asentoa missä moiseen pystyisi. Ensin pani vieras ja oma katseli ihan innoissaan, sitten vaihdettiin ja vaihdettiin ja vaihdettiin... Välillä toinen vaan katseli ja välillä hyväili mua milloin mistäkin , myös pepusta. Tapahtuu uudelleenkin, joskus, jossain, ehkä saman, ehkä jonkun toisen miehen kanssa.

Vierailija

Kumppanit pitää vaan olla tosi luotettavat. Minulla oli exä ja hänen kaveri.

Nyt en uskalla asiasta ehdottaa miehelleni.. Joten tällä hetkellä jellysauva saa toimia toisena. Ja sit niitä fantasioita mukaan..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat