ITÄKESKUKSESTA tullut kunnon ghetto. Hyi h*lvetti.

Vierailija

Sinne ei enää ikinä, ainakaan lasten kanssa. Kauppakeskus on oikea alamaailman, mustalaisten, työttömien, juoppojen ja maahanmuuttajien sulatto. Epäsiisti ja ällöttävä. Edes kahville emme voineet jäädä, kun kaksi poikajengiä alkoi siinä nenämme edessä nyrkkitappelemaan ja v*ttua huutamaan.

En ole ns. porvari, en snobi, en edes yläluokkainen. Mutta rajansa kaikella. vai?

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Alkoi ihan itsekseen naurattamaan, kun en nähnyt mitään kamalaa siellä Itiksessä.Ei tappeluita, ei hörhöjä, ei poikkeuksellisen paljon mustalaisia eikä maahanmuuttajia.Ihan samalta siellä mun mielestä näytti kun muuallakin.

Ja sinä, 34, voit työntää mielipiteesi sinne mihin ei aurinko paista.

Niin minä, kun 99% tämän taloyhtiön asukkaista ollaan töissä.Ja asutaan siis kaupungin kämpässä.

Vierailija

Itse en ole kyllä perjantai-iltasin siellä käynyt, päiväsaikaan on ihan rauhallista. Tottakai siellä näkyy mustalaisia, somaleita jne. mutta ei ne mitenkään erityisesti pelota..

Vierailija

Hui kauhistus!

Vierailija:

[quote]

Siel ei ole taatusti kuin pari vaaleaihoista ja loput on liinapäisiä tummaihoisia naisia ja heidän lapsiaan! Ja karmiva meteli.

Vierailija

Oli todellakin valtaosa jotain ihme hörhönuorisoa joka mekasti ihan miten halusi. Miten voi välttää ettei omat lapset tule tuollaisiksi koskaan! ? En mene sinne koko puljuun enää tuon takia!

Vierailija

millä ne sinne edes pääsisi? Tuskin asuvat Kartanonkoskella; bussimatkaan ei ole varaa (kun esim. metrolla pääsee pummilla) ja autoa nyt ei ainakaan pennut aja.

Vierailija

AIna on noita jotka väheksyy muita. Tiedät kuitenkin itse, että elätät perheesi kunniallisesti, nauti siitä, äläkä anna muiden lytätä!!!

Vierailija

Nimenomaan juuri siellä Piazzalla tapahtui tämä jengien välienselvittely. Ihan paskanhailee, onko siinä lähellä Ferreriä yms shoppia, ei ne penskat niiden takia siellä hengaakaan. Tappavat raukat vaan aikaansa, kun vanhemmat ei välitä, pöllivät kaupoista kamaa ja tappelevat keskenään.

t.ap

Vierailija

Me kyllä asutaan Jakomäessä, mutta ei olla mitään sossuelättejä eikä " roskasakkia" . On halpa asua kun säästää omaan asuntoon. Itiksessä käydään tosi paljon useammin kuin keskustassa, Jumbossa ei koska ei ole autoa. Se huumeneuvonta ja neulanvaihtopiste siirty Itikseen, olisiko se lisännyt häiriöitä? Kyllähän siellä kaikenlaista jengiä notkuu, mutta suurin osa kyllä ihan tavallista ja jakkupukukansaakin. Itiksessä en tosin haluaisi asua, on se senverran hurja paikka iltaisin ainakin mun silmään. Huomenna menossa taasen kampaajalle ja pojalle talvivaatetta ostamaan Itikseen.

Vierailija

Asuin siinä itiksen kupeessa pari vuotta mikä musta varmaan tekeekin jäävin sitten kyllä... Viimeksi kävin siellä eilen, vaikka asun varmaan lähempänä Jumboa nykyään. Ja olenkin varmaan just sitä teitin hampuusisakkia. Poliittisesti liian vasemmalla, pukeutunut liian valtavirrasta poikkeavasti, musiikkimaku liian raskas ja ruuaksi sieltä itiksestä ostaa kuivattuja papuja, " rättipää" ruokia ja tofua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat