Ulkoiluhousut odottajalle,tietääkö kukaan mistä saa???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Esikoisen kans ulkoiltava paljon,joten olis kiva kun ois sitä varten kunnnon ulkoilu/toppahousut mihin mahtuu masukin.Kaavatkin kiinnostaa...vaikken ompelutaitoinen olekkaan!

Kommentit (9)

Vierailija

eli oli äitin kans puhe et hän ompelutaitoisena avaa halvoista toppahousuista etusauman (näissä siis vain kuminauhavyötärö) ja laittaa siihen resoria väliin ja sit kun en niitä enää tarvii voi ottaa resorin pois ja ommella housujen etusauman takas kiinni.

On kyllä ollu jo tosi vaikee pakkasilla pukea, mut nyt oli viime viikolla itellä omat toppahousut jotka vaan käärin mahan alle, housut kyllä meinas kokoajan tippua:( onneks toppatakki on polviin asti;)

R-P rv 31

Vierailija

Ompelin just itselleni kahdet ulkoiluhousut. Kaavat otin jostain käsityölehdestä, tavallisiin äitiyshousuihin. Valitsin oman kokoni ja levensin vielä saumoista 3 cm.

Ulkoilupukukangas maksoi 3,00 euroa / metri ja housuihin meni 1,4 m + 30 cm resoria masun kohdalle + reikäkuminauhaa.

Vierailija

ja ainakin se koko 52 oli mulle just sopiva (tai oikeestaan vielä vähän liian iso), oon viikolla 22+3. Väreinä oli punainen, musta ja semmonen " army" vihree. Niissä oli nappi ja vetskari edessä ja takana kuminauha. Varmaankin käyn sellaset ostaas kun kuitenki tarttee lämpöset housut kun tota hauvelia täytyy ulkoiluttaa.

Vierailija

sikäli kun et tätä ole vielä kuullut. Minä käytin viime kevättalvella ihan omia ulkoiluhousujani. Niissä oli vetskari ja sellainen farkkujen nappi -tyylinen nappi :)) heh heh miten vaikeasti selitetty. Anyway, otin pätkän sitä sellaista sukkanauhakuminauhaa missä on niitä napinläpiä. Se kuminauha läpi napinlävestä ja molemmista päistä kiinni siihen nappiin niin johan mahtui masukin. Tosin vetskaria en saanut kiinni. Piti olla aina niin pitkä takki ettei näkynyt että housut on melkein auki. Mut siis hätäratkaisuhan tuo vain olikin että sain housut pysymään ylhäällä. Mulla oli muutenkin vaikeuksia mahtua mihinkään vaatteisiin kun sf-mitta oli 39cm jo viikolla 34 :))

Ankkuli ja Viltsu 6,5kk

Vierailija

Itse ostin esikoismasun kanssa kirpparilta kevyttoppahaalarit. Ne oli kyllä kätevät kun ei tarvinnu purkaa ja ommella mitään: henkselit pitää housut ylhäällä ja vetoketjun voi jättää auki. Löytyi siis halvalla ja ihan tyylikkäät. Käy katselemassa!

Vierailija

Itsekin vauvan talvella saavana ja varmasti ulkoilevana ihmisenä, että miksi raskaana oleville naisille ei valmisteta äitiysulkoiluasuja?

Ostaisin kyllä heti vaikka kauan kyseisiä vaatteita ei pitää voisikaan. Eihän mammavaatteita yleensäkään.

Vierailija

Miltä kuulostais sellaiset housut, joissa vyötäröosuus olis kaksinkertaista resoria ja muuten housut ihan normaalit? Ostais jotkut tuulihousut (ehkä edulliset kaiken varalta ;)) jotka leikkais sopivaksi vyötärön kohdalta. Joko sivusauma auki, jonne resoria, tai sitten kokonaan irti se yläosa ja sen korvais resorilla. Voisin kuvitella, että toimis, mutta kannattaa varmaankin ottaa se vyötärön etuosan kaarevuus jostain äitiyshousuista jotta saa hyvät!

Vierailija

niissä oli myös vetoketju edessä joten jos käy ahtaaksi jätän vetskarin auki ja laitan henkselit....nyt ei ainakaan puristaneet, olen rv 21...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat