Jos niitä töitä ei löydy eikä ole niin vedän narun kaulaan

Vierailija

ja se on sillä selvä. Perkele kun mitään ei ole ja kouluun ei pääse. Aina tulee vaan kielteisiä päätöksiä. Saatana nyt alkaa olla loppu tää mamma. Työkkärissä virkailijat menee koppeihinsa kun minä astun ovesta sisään. Jos joku sanoo että kyllä töitä on niin vedän nyrkillä päin näköö.

Kommentit (9)

Vierailija

hyvin pitkälle totta varmaan... ystävissä aika monta merkonomia. muutama kaupan kassana. pari sitten hankkinut muuta koulutusta, yksi eräässä sairaalassa kirjottelemassa puhtaaksi lääkärien saneluja, toinen jatkoi yliopistoon lukemaan kieliä.

Vierailija

pääsetkö ylipäätään haastatteluihin asti? jos pääset, vika on itseilmaisussasi, et osaa tarpeeksi hyvin markkinoida omaa osaamistasi. Toisaalta jos töitä ei ihan oikeasti ole, olisiko aika lähteä töiden perässä pääkaupunkiseudulle? Mikä on itsekunnioituksesi hinta? Parempi muuttaa kuin vetää naru kaulaan. Tsemppiä.

Vierailija

siivoomaankin oon hakenu, ei nappaa sieltäkään. maanantaina on jo kahdeksas työhaastattelu, rupee toivo loppumaan että joskus mä saisin sen soiton että: onneks olkoon, me valittiin just sut yli kahdestasadasta hakijasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat